النا؛ ایرانگرد و طبیعتگرده. اون عاشق سفر کردنه و معتقده سفر همراه با آرامش چشم‌اندازهای جدیدی بهمون می‌ده و زندگی دوباره‌ای بهمون می بخشه، به نظر النا سفر باعث می‌شه تا از زندگی خودمون لذت ببریم و تصمیم‌های فوق‌العاده‌ای برای زندگی و حرفه‌ خودمون بگیریم چرا که با ذهنی تازه و سالم برمی‌گردیم و این امر رو موجب افزایش بازدهی و کیفیت کار می‌دونه. اون توصیه می‌کنه تا هیچ بهانه‌ای نیاریم، بیشتر از کار روی خودمون سرمایه‌گذاری کنیم و سفر بریم. النا درباره لباسی مخصوص ورزش‌های آبی می‌گه، پس با ما همراه باشید تا از طریق این دختر طبیعتگرد بیشتر از «وت سوت (Wet suit)» بدونیم.

از وت سوت (Wet suit) چه می‌دانیم؟ / روایتی از النا

النا مهم‌ترین نکاتی که درباره «وت سوت (Wet suit)» باید بدونیم رو بهمون می‌گه: "وت سوت ها از ماده ای به نام نئوپرین ساخته شده است که به عنوان یک عایق عمل کرده تا دمای بدن را حفظ نماید تا فرد دچار کاهش افت دمای بدن نشود. (هیپورتمی) به طور معمول این لباس را شناگران، غواصان و سایر ورزشکاران دریایی برای زمانی که دمای آب بسیار پایین است استفاده می‌کنند. گرمایش وت سوت با ضخامت آن نسبت مستقیم دارد گرچه ضخامت بیشتر باشد منجر به کاهش انعطاف پذیری خواهد شد و پوشیدن آن سخت‌تر است. ضخامت آن ۱میل، ۳میل،۵میل و ۷میل می‌باشد که برحسب نوع فعالیت، حرارت آب، مدت زمان داخل آب بودن انتخاب می‌شود."

از وت سوت (Wet suit) چه می‌دانیم؟ / روایتی از النا

اون در ادامه پیشنهاداتی برای نحوه پوشیدن و مراقبت کردن از وت سوت داره: "لازم به ذکر است که این لباس به طور کامل جذب بدن است. برای پوشیدن از ناخن استفاده نکنید. از دیگران کمک بگیرید. بدن را خیس کنید تا راحت‌تر بپوشید. حتما بعد از استفاده با دست آب سرد پشت و روی لباس شسته شود (بدون موادشوینده غلیظ). اگر لکی داشت نیم‌ساعت داخل آب سرد با مایع شستشوی رقیق بزارید بعد آب‌کشی کنید. اول پشت لباس بعد روی لباس را داخل سایه از کمر اویزان کرده تا خشک شود."

از وت سوت (Wet suit) چه می‌دانیم؟ / روایتی از النا

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید