اگر سری به بخش محصولات زیبایی و مراقب از پوست بزنید، متوجه می‌شوید که برخی محصولات از قبیل بالم لب دکتر ژیلا در مو تن رو فروش بسیار بالایی دارند.

چه مواقعی از بالم استفاده کنیم؟

همچنین بالم لب های برند معروف نیوا نیز دارای طرفداران مخصوص به خود هستند؛ اما بالم لب چیست؟ چه مواقعی باید از بالم استفاده کنیم؟ خرید بالم لب اوریفلیم توصیه می‌شود یا برند نیوا؟ در ادامه شما را به‌صورت کامل با این محصول زیبایی و مراقبت آشنا خواهیم کرد.

بالم لب چیست؟

بالم لب در حقیقت نوعی مرطوب‌کننده و پماد موضعی محسوب می‌شود. این پماد رطوب روی لب‌ها ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا از پوسته پوسته شدن لب جلوگیری کند. لب‌ها پوستی بسیار نازک و کاملاً آسیب‌پذیر دارند. به همین خاطر باید بیشتر از نواحی دیگر بدن مراقب پوست لب خودمان باشیم. بالم یک پماد بسیار عالی برای افزایش آب‌رسانی به پوست لب است.

به این ترتیب روی لب ما احساس رطوبت بسیار مطلوب و دوست‌داشتنی خواهیم داشت. لازم به ذکر است که بالم یک لایه بسیار نازک پماد روی لب ما ایجاد می‌کند. به همین خاطر اصلاً احساس سنگینی و چسبندگی روی لب خود نخواهید داشت. با وجود آنکه بالم یک لایه نازک دارد؛ اما یک لایه محافظتی بسیار عالی در مقابل آلودگی، خشکی، سرما و نور آفتاب محسوب می‌شود.

چه مواقعی از بالم استفاده کنیم؟

متوجه شدیم که بالم لب یک وسیله مراقبتی بسیار عالی است. پس توصیه می‌شود که استفاده از بالم را در روتین برنامه‌های مراقبت و زیبایی خود قرار دهید. توصیه می‌شود که از بالم در تمامی دفعات آرایش صورت در طول روز استفاده کنید. همچنین بد نیست که پیش از خواب، بالم روی لب خود بزنید تا از پوست لب خود هنگام خوب نیز مراقبت کنید و باعث آبرسانی و زیبایی بیشتر پوست لب شوید.

پزشکان و متخصصان زیبایی توصیه می‌کنند که ترجیحاً دو بار در طول روز از بالم استفاده شود. البته توجه داشته باشید که پیش از خوردن و آشامیدن بالم مصرف نکنید. زیرا در این حالت عملاً بیشتر بالم را همراه با نوشیدنی و خوراکی وارد دهان خود می‌کنید و اثر آن از بین می‌رود. پس بهتر است بعد وعده‌های غذایی از بالم استفاده کنید.

مصرف بالم در فصل سرد بیشتر از فصل گرم توصیه می‌شود. سرما باعث خشکی پوست لب شما می‌شود. به همین خاطر با کمک بالم می‌توانید به آبرسانی پوست لب کمک کنید. در فصول سرد سال توصیه می‌شود که حتی سه بار در طول روز بالم لب خود را تجدید کنید.

چه مواقعی از بالم استفاده کنیم؟

بهترین بالم لب کدام است؟

حال که با خواص و مزایای بالم لب آشنا شدیم، بد نیست که برخی از بهترین اواع بالم لب را نیز بشناسیم.

  • بالم لب دکتر ژیلا

دکتر ژیلا یکی برندهای داخلی تولیدکننده انواع محصولات زیبایی و مراقب از پوست محسوب می‌شود. فرمولاسیون محصولات دکتر ژیلا مطابق با پوست خانم‌های ایرانی است. به همین خاطر طرفداران بسیاری در بازارهای داخلی دارد. بالم لب دکتر ژیلا در موتن رو نیز فروش بسیار عالی دارد و جزو محصولات پرطرفدار محسوب می‌شود. بالم لب دکتر ژیلا بافت بسیار لطیف دارد و باعث ایجاد حس سنگینی روی لب نمی‌شود. همچنین این بالم حاوی SPF است و از آسیب رساندن نور خورشید به پوست لب جلوگیری می‌کند. در ضمن با وجود موادی همانند ویتامین A و E به درخشندگی و لطافت پوست لب شما کمک خواهد کرد.

  • بالم لب نیوآ

بالم لب های برند معروف نیوآ بسیار پرفروش هستند. از سالیان سال قبل تا به امروز، برند نیوآ یک برند بسیار ناآشنا در تولید محصولات مراقبت و زیبایی است. این برند اعتماد بسیاری را به خود جلب کرده است و به همین خاطر جزو برندهای معروف به حساب می‌آید. بالم لب نیوآ نیز بسیار پرفروش است و مواد مغذی بسیار عالی دارد. باید در نظر داشته باشید که بالم لب نیوآ فاقد الکل است و هیچ آسیبی به پوست لب شما وارد نمی‌کند.

چه مواقعی از بالم استفاده کنیم؟

  • بالم لب اورفیلیم

برند اورفیلیم یکی از برندهای خارجی و محبوب در بازار ایران است. این برند محصولات زیبایی و مراقبت بسیار عالی و باکیفیتی را به بازار ارئه می‌دهد. بالم لب اورفیلیم حاوی SPF است و از آسیب نور خورشید به پوست لب جلوگیری می‌کند. برای خرید بالم لب اورفیلیم می‌توانید به سایت مو تن رو مراجعه کنید. این محصول رطوب‌رسان، آب رسان و حاوی ویتامین‌های متعدد است و بافت بسیار سبک و عالی دارد.  

سخن آخر

برای خرید اینترنتی بالم لب باکیفیت می‌توانید به وب سایت موتن رو مارجعه کنید و با خیال راحت و صرف زمان کم، محصول دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا هستند؛ بنابراین خیالتان بابت کیفیت راحت باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید