۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
کد خبر: 55356340

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان از کشف بیش از ۷ تن انواع روغن خوراکی و ۲ تن ماکارونی احتکار شده در انبارهای ۵ واحد صنفی مواد غذایی این شهرستان خبر داد.

۹ تن روغن و ماکارونی در ارسنجان کشف شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعباس زارعی فر گفت: مانور نظارت بر قیمت اقلام اساسی و کالاهای معیشتی خانوار و کنترل کیفیت و بهداشت موادغذایی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در ارسنجان اجرا شد.

او گفت: این مانور با حضور بازرسان جهاد کشاورزی، فرمانداری، تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و بسیج اصناف و اماکن برگزار شد، ۵ فروشگاه مواد غذایی متخلف شناسایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

زارعی‌فر ضمن تاکید بر اقدام جدی و قانونی با بر هم زنندگان نظم عمومی و مفسدین اقتصادی گفت: بازدیدهای مداوم موجب نا امن شدن فضا برای محتکران کالاهای اساسی خوراکی و ارزاق عمومی شده و برخی کسبه بصورت خودجوش نسبت به پر کردن قفسه‌های مواد غذایی و توزیع آن بین مردم اقدام کردند.

زارعی فر گفت: کالاهای اساسی به مقدار کافی در بازار موجود است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق شماره تلفن ۴۳۵۲۲۵۱۰ به این مدیریت اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید