فرمانده انتظامی استان اصفهان از پلمب انبار احتکار لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

کشف انبار ۱۸ میلیاردتومانی لاستیک‌های احتکارشده

به گزارش خبرگزاری سلام نو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اصفهان اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از سوءاستفاده اخلال‌گران اقتصادی از آزاد شدن قیمت‌ها و حذف یارانه کالاهای اساسی، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین در یک انبار قدیمی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و دریافت اطلاعات لازم، محل دقیق انبار را شناسایی و سریعاً به همراه معاون سیاسی - امنیتی فرماندار، قاضی تعزیرات و نماینده اداره صمت شهرستان در محل حضور یافته و آنجا را مورد بازرسی قرار دادند.

میرحیدری گفت: در این عملیات هزار و ۲۷۰ حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین، ۱۱۸ حلقه رینگ خودروهای سنگین و ۴۳۸ حلقه انواع تیوپ خودروهای خارجی و ایرانی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه در این انبار را ۱۸۰ میلیارد ریال ارزیابی کردند، بیان کرد: با توجه به اینکه مشخصات انبار در سامانه انبارهای وزارت صمت به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود به همین جهت احتکار این لاستیک‌ها و اقلام دیگر محرز و برابر دستور مقام قضایی این انبار پلمب شد.

وی بر جدیت و قاطعیت پلیس برای مبارزه همه جانبه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تأکید کرد و خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا و احتکار دارند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان صورت گیرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید