بازی هتل‌های جزیره قرار است در سال ۲۰۲۲ به سطح بالایی برسد و برند بوهو لوکس آخرین پست خود را در ساموس در ماه می افتتاح کند.

آشنایی با ساموس، مقصدی کمتر شناخته شده در یونان

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: ساموس که تنها یک کیلومتر و نیم از ساحل ناهموار ترکیه فاصله دارد، بی سر و صدا خود را به عنوان بهترین جزیره یونانی می‌شناسد که بسیاری از مردم هرگز نام آن را نشنیده‌اند. پایتخت جهانی آن، واتی، جایی که کباب‌خانه‌های شلوغ و غذاخوری‌های پیتزا در اطراف میدان مرکزی اصلی قرار گرفته‌اند، کاملا در تضاد با دهکده‌های ماهیگیری سنگ‌آلودش قرار دارد، جایی که گربه‌های سبک بدن خود را به دور صندلی‌های میخانه‌ای می‌چرخانند و اختاپوس‌هایی به‌هم می‌چرخند.

بازی هتل‌های جزیره قرار است در سال ۲۰۲۲ به سطح بالایی برسد و برند بوهو لوکس آخرین پست خود را در ساموس در ماه می افتتاح کند. با معماری الهام‌گرفته از ساختمان‌های سنتی موجود در روستاهای سامیایی، این ملک مخصوص بزرگسالان (که مسلما خانواده‌پسندتر است) در اطراف پلاتیا ساخته می‌شود که برای شبیه‌سازی میدان اصلی روستا طراحی شده است، با استخرهای شنای متعدد که نقطه کانونی هر کدام را تشکیل می‌دهند.

با این حال، سواحل ساموس آهنگ آژیر واقعی است از تکه کوچک اما بهشتی در دهکده پوزیدونیو گرفته تا بلوف‌ها و آبشارهای تماشایی در پوتامی که در غروب آفتاب با درخشش کهربایی مایع پوشیده شده‌اند. بیشتر در داخل، قله‌های دوقلوی آمپلوس و کرکیس را خواهید دید که بر فراز جنگل‌های کاج آمبروسیال برافراشته‌اند و در دامنه‌های آن‌ها شهرهای کوهستانی شادمانه‌ای که در طول سال‌ها به طرز خوشمزه‌ای بدون تغییر باقی مانده‌اند.

انتخاب یک جزیره یونانی زیر رادار و کمتر توسعه یافته همیشه یک گزینه سبزتر خواهد بود و البته رزرو هتل مستقل و محلی. نکته مهم در مورد یونان این است که پیش فرض آنها برای خوردن و آشامیدن، مواد محلی و فصلی با زنجیره تامین متشکل از تولیدکنندگان کوچک محلی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید