غلامعلی حداد عادل رئیس هیئت امنای کانون مدارس اسلامی به مشکلات اقتصادی مدارس غیردولتی اشاره کرد و این مشکلات را ناشی از نرخ زمین، مسکن و افزایش غیرقابل پیش بینی حقوق و دستمزدها دانست.

مدارس دولتی و غیردولتی برای نظام و تربیت جوانان انقلاب اسلامی ضروری هستند

رئیس هیئت امنای کانون مدارس اسلامی با اشاره به نقش مهم و اثرگذار مدارس اسلامی در جریان انقلاب اسلامی گفت: جریانی با تحریف واقعیت‌ها سعی در ایجاد شکاف بین مدارس دولتی و غیردولتی دارد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مراسم افطار کانون مدارس اسلامی روز پنجشنبه مورخ ۰۱/‏۰۲/‏۱۴۰۱‬ برابر نوزدهم ماه مبارک رمضان با حضور مدیران و مؤسسان مدارس عضو در دبیرستان فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم دکتر غلامعلی حداد عادل رئیس هیئت امنای کانون مدارس اسلامی طی سخنانی به نقش مهم و اثرگذار مدارس اسلامی در جریان انقلاب اسلامی اشاره کرد و با انتقاد از جریانی که با تحریف واقعیت‌ها سعی در ایجاد شکاف بین مدارس دولتی و غیردولتی دارند و وجود مدارس غیردولتی را مغایر با عدالت آموزشی می‌دانند، به واقعیت‌های موجود در مدارس اسلامی و توجه مربیان و مدیران این مدارس به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و پرهیز از سوداگری در تعلیم و تربیت و گزینش دانش آموزان مستعد از بین خانواده‌های متدین در سطوح مختلف اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد.

وی در تمثیلی نقش مدارس غیردولتی را به مثابه «سپاه» و نقش مدارس دولتی را مثابه «ارتش» دانست و وجود هر دو نوع این مدارس را برای نظام و تربیت جوانان انقلاب اسلامی ضروری دانست.

مدارس دولتی و غیردولتی برای نظام و تربیت جوانان انقلاب اسلامی ضروری هستند

نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای عالی آموزش و پرورش مدارس غیردولتی به مشکلات اقتصادی مدارس اشاره کرد و این مشکلات را ناشی از نرخ زمین، مسکن و افزایش غیرقابل پیش بینی حقوق و دستمزدها دانست و مدارس را به پالایش راه حل های مناسب جهت خروج از این بحران‌ها دعوت کرد.

مدارس دولتی و غیردولتی برای نظام و تربیت جوانان انقلاب اسلامی ضروری هستند

در پایان این جلسه، اعضای کارگروه اقتصادی کانون مدارس اسلامی گزارش اقدامات انجام شده جهت تأسیس صندوق پژوهش و فناوری را ارائه کردند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید