سرهنگ احسان رحیمی، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل غیرمجاز در نهبندان خبر داد.

کشف یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل غیرمجاز در نهبندان

به گزارش سلام نو، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک کامیون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل غیر مجاز به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ احسان رحیمی، امروز پنج شنبه ۱ اردیبهشت به خبرنگاران رسانه های گروهی اعلام کرد: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم نارگیل غیر مجاز کشف کردند که ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۸۰ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رحیمی با اشاره به این که قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند؛ خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان تصریح کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سیلاب های بهاری و تلف شدن احشام واقع در یکی از روستاهای شهرستان نهبندان، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه و بررسی های اولیه مشاهده کردند که ریزش نزولات آسمانی و وقوع سیلاب باعث تلف شدن ۶۶۰ رأس گوسفند شده است؛ دامداران و کشاورزان محل نگهداری دام و محصولات خود را ایمن سازی کنند تا در صورت شدت ریزش نزولات آسمانی از بروز خسارات پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: همچنین در ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به ۶ خودرو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروهای متوقف شده، ۶ هزار و ۸۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند؛ مأموران در این خصوص ۶ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۵۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز دربشرویه

سرهنگ طاهری، فرمانده انتظامی بشرویه نیز اظهار کرد: مأموران پلیس بشرویه در بازرسی از یک وانت تویوتا، ۲۵۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی، کشف کردند؛ مأموران انتظامی بخش"ارسک" بشرویه هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک وانت تویوتا مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از وانت تویوتا، مقدار ۲۵۰ کیلوگرم ماهی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند؛ مأًموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید