الهه علیخانی؛ بلاگر سفر، کوله‌گرد، طبیعت‌گرد و اهل استان زیبای چهارمحال و بختیاریه. اون ۲۹ سالشه، فارغ التحصیل رشته‌ی بیوتکنولوژی پزشکیه و در کنار درس ۳ سال کارمند بوده و در یک شرکت تجهیزات پزشکی کار می‌کرده. رفته رفته سفر مسیر زندگی و خودش رو تغییر داده و در حال حاضر درآمدش از اینستاگرام و سفر، مشاوره‌های اینستاگرامی و فروش محصولاتشه. الهه در سفری به چهارمحال و بختیاری، برای دیدن آبشار زردلیمه پیمایشی طولانی می‌کنه، با ما همراه باشید تا با توجه به تجربه الهه علیخانی بیشتر درباره تجهیزات لازم برای پیمایش این آبشار منحصر به فرد بدونیم.

تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری

سلام نو - سرویس گردشگری: الهه از اهمیت تجهیزات و آمادگی جسمانی در طبیعت‌گردی می‌گه و به نظرش آبشار زردلیمه برنامه‌ای با درجه سختی بالاست: "تجهیزات در سفرهای طبیعتگردی و پیمایشی خیلی مهمه، یعنی نصف قضیه به آمادگی جسمانی شماست و نصف دیگه به تجهیزات و این ‌دو تا با هم همدیگه رو تکمیل می‌کنن. سفربه آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری یکی از سخن‌ترین برنامه‌هاست که باید براش جدی برنامه بریزین و تحت تأثیر حرف‌های بقیه قرار نگیرین و تورهایی که فقط میخوان مسافر بگیرن به هر قیمتی. درسته رفتن به این آبشار مسیرهای مختلف داره ولی در کل از هر مسیری که برین تجهیزات از همه چیز مهم‌تره. اگر وسایل ندارین لطفا وارد این برنامه‌ها نشین چون واقعا وقت بقیه‌ی افراد گرفته می‌شه. توی همین برنامه چند نفر بدون تجهیزات حرفه‌ای بودن ‌و فکر می‌کردن این برنامه پیکنیک هست، کوله نداشتن، کیسه خواب نداشتن و سر این داستان‌ها همش باید محل کمپ رو تغییر می‌دادیم. لطفا اگر حرفه‌ای هستین وارد این برنامه بشین."

تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری

اون در ادامه درباره‌ی یک یک تجهیزات مورد نیاز برای این طبیعت‌گردی هیجان‌انگیز و دیدن آبشار زردلیمه این‌طور می‌گه: "اگر می‌خواین کوله‌کشی داشته باشین حتما باید یه کوله‌ی مناسب و استاندارد داشته باشین که بتونین بار وسایلی که باید برای ۲ یا ۳ روز حمل کنین رو داشته باشین. کفش استاندارد و حرفه ای اصلا واجبه، تو رو خدا با کتونی نرین زردلیمه .عصا خیلی مهمه چون برای پیمایش خیلی واجبه. عینک و کلاه حتما داشته باشید. کیسه خواب خوب واجبه چون واقعا هوا برای شب سرد هست و زیرانداز هم باید داشته باشید. لباس گرم حتما داشته باشید چون شب ها خیلی سرد هست: پلار، بیس، جوراب کوهنوردی، کلاه گرم، اسکارف، دستکش. اگر چند نفر هستین حتما برای بستن کوله‌ها با هم هماهنگ باشین که وسایل رو تقسیم کنین، مثلا یکی گاز برداره، یکی ظرف‌ها، یکی چادر، این طوری از برداشتن وسایل اضافی خودداری می‌شه و وزن کولتون سبک‌تر. آمادگی بدنی خیلی برای این برنامه مهمه و گر نه کم میارین و زانوها و بدن‌تون آسیب می‌بینه."

تجهیزات مورد نیاز برای پیمایش به آبشار زردلیمه در استان چهارمحال و بختیاری

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید