مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه و واحدهای ستادی ساختمان وزرا اعلام کرد: افزایش سهم بانک دی از بازار پولی بانکی کشور با اهتمام جمعی شعب و واحدهای ستادی محقق می‌شود.

افزایش سهم بانک دی از بازار پولی بانکی کشور با اهتمام شعب و واحدهای ستادی

به گزارش سلام نو به نقل از روابط‌ عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی از شعبه و واحدهای ستادی مستقر در  ساختمان وزرا بازدید به عمل آورد.

قیطاسی طی این بازدید از نزدیک در جریان نحوه فعالیت‌ معاونت حقوقی بانک و ادارات  مبارزه با پولشویی، مدیریت ریسک، بازرسی، امور شعب شهرستان‌ها، فروش املاک تملیکی، حسابرسی داخلی، امورحقوقی، دعاوی و اجرائیات قرار گرفت.

مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره امور شعب خواستار نظارت مستمر و پایش دقیق و لحظه‌ای دستگاه‌های خودپرداز و ارزیابی کیفیت امکانات و خدمات ارائه شده به مشتریان شد.

قیطاسی در ابتدای این بازدید با حضور در شعبه وزرا ضمن قدردانی از تلاش همکاران جهت پیشبرد اهداف شعبه بر تقویت اصل مشتری مداری و اهتمام حداکثری برای افزایش سهم بانک دی از بازار پولی بانکی کشور تأکید کرد.

مدیرعامل بانک دی ضمن بررسی آخرین وضعیت منابع و مصارف و اقدامات شعبه وزرا گفت: باید ارائه طرح‌های متنوع به منظور جذب مشتریان و افزایش کیفیت خدمات‌دهی به ویژه برای جامعه هدف بانک، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در همه شعب بانک دی در اولویت اقدامات قرار گیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود شعبه وزرا که خدمات ریالی و ارزی ارائه می‌دهد به منظور افزایش سهم سپرده‌های ارزان قیمت، جذب مشتریان، وصول مطالبات جاری و غیرجاری و جذب منابع ارزی جدید تلاش مضاعفی داشته باشد.

در جریان این بازدید قاسمی، رییس شعبه وزرا ضمن ارائه گزارش عملکردی از روند شاخص‌های عملیاتی شعبه در حوزه منابع، مصارف و وصول مطالبات به بیان مسائل و دیدگاه‌های خود در زمینه پیشبرد اهداف شعبه پرداخت و همکاران شعبه نیز در نشستی صمیمی با مدیرعامل و هیئت همراه درباره موضوعات مختلف به هم‌اندیشی و تبادل نظر پرداختند.

قیطاسی در ادامه این بازدید با حضور در  اداره املاک تملیکی بر ضرورت تعیین‌تکلیف قانونی املاک و دارایی‌های تحت مالکیت بانک تأکید کرد و خواستار سرعت‌بخشی بر اقدامات این اداره در رسیدگی به امور محوله شد.

مدیرعامل بانک دی در جریان بازدید از معاونت حقوقی بر ضرورت پیگیری‌های مستمر و دائمی حقوقی برای به نتیجه رساندن پرونده‌ها تأکید کرد و نکاتی  درباره گزارش‌گیری مستمر از روند فعالیت وکلای پرونده‌های حقوقی بانک دی و برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی برای روسای شعب نیز مطرح کرد.

قیطاسی همچنین در پایان این بازدید از بخش‌های مختلف و ادارات دیگر بانک دی در ساختمان وزرا از جمله اداره مبارزه با پولشویی، ریسک، حسابرسی داخلی و بازرسی نیز بازدید به عمل آورد و دستوراتی برای بهبود فرآیندهای اداری و پیگیری موضوعات مختلف صادر کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید