فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: تاکنون تعداد ۵ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی شدند که بیش از ۴ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده است.

زن رمال کلاهبردار در فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از پایگاه خبر پلیس نوشت: حسین زارع در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعانویس و رمال با استفاده از شبکه های مجازی اقدام به تشکیل کانال و گروه های متعدد اجتماعی کرد و از این طریق بانوان را به عضویت در این کانال و گروه ها دعوت و آنان را اغفال می نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر تصریح کرد: ماموران پلس آگاهی با اقدامات فنی این خانم رمال را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمه در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد، افزود: تاکنون تعداد ۵ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی که بیش از ۴ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شد.

سرهنگ زارع ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد: فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو، فال گیر و غیره اقدام به کلاهبرداری می کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این چنینی مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید