بورس فردا سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.

پیش بینی بورس برای فردا سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰خبر تاثیرگذار بر بورس فردا

به گزارش سلام نو به نقل از بورس تابناک،  امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ شاخص کل بورس روند صعودی را دنبال و تکرار کرد، اما از توان رشد کاسته شد. بدین ترتیب شاخص کل بورس با افزایش ۶۸۱۷ هزار واحد (معادل ۰.۴۷ درصد) در نقطه ۱.۴۶۸ میلیون واحد ایستاد.

بورس فردا سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید. این اخبار، مهمترین اخبار منتشر شده تا ساعت ۱۵ بود.

۱- میلگرد گران شد: نرخ شمش و مقاطع طویل فولادی در بازارهای جهانی ظرف هفته‌های اخیر متاثر از استمرار جنگ روسیه و اوکراین و بحران انرژی رو به افزایش گذاشته و این موضوع نیز از افزایش قیمت در بازار داخل حمایت کرده است.
۲- رشد ۷.۶ درصدی تولید لوازم‌خانگی بزرگ تا پایان بهمن‌ماه ۱۴۰۰ / تولید لوازم‌خانگی بزرگ از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان بهمن‌ماه با رشد ۷.۶ درصدی در هم‌سنجی با سال ۹۹ به چهار میلیون و ۵۸۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه رسید.
۳- ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو حذف شد/ واردات دارو تا پایان سال نصف می‌شود.
۴- رکورد شکنی مجدد ارزش معاملات خرد: ارزش معاملات خرد سهام در بازار امروز به ۸ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان رسید که از ابتدای مهر ۱۴۰۰ بی سابقه بوده است.
۵- خدابخش، نایب رئیس هیات مدیره سازمان بورس: سازمان بورس از ناشرانی که سود سهامداران را از طریق سجام پرداخت نکنند، شکایت می‌کند.
۶- افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شکلر از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.
۷-مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز از در جریان بودن تلاش مقامات استانی برای عرضه سهام تراکتورسازی در بورس خبر داد.
۸- دکوثر افزایش قیمت محصول طبق مجوز سازمان غذا و دارو
۹- شرنگی نرخ فروش کلیه رنگ‌های ساختمانی بدلیل افزایش قیمت مواد اولیه بطور میانگین ۱۴.۵ درصد افزایش یافته است.
۱۰- کارشناسان رسمی قوه قضاییه کلیه تجهیزات و اموال گروه صنعتی ایران خودرو و کلیه دارایی‌های ثابت در واحدهای ستادی و پشتیبانی و تولیدی را ارزیابی کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    فردا و روزهای آینده بورس و فرابورس سبز ، مثبت و افزایشی خواهد بود و در روزهای آینده قطعا" قفل صف خرید اکثر سهم ها وجود خواهد داشت. این خط و این نشان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید