۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 55346174

سفر برنامه‌ای از کاوش و یادگیری است، اما اگر محیط اطراف شما ناامن باشد، آنقدر احساس امنیت نمی‌کنید که بتوانید بهترین استفاده را از مقصد ببرید.

امن ترین مقاصد سفر خارجی در سال ۲۰۲۲

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: دنبال برنامه‌ریزی برای یک سفر انفرادی یا تعطیلات خانوادگی در خارج از کشور، اما به دنبال امن‌ترین مقاصد دنیا هستید؟ خوب، تعجب آور نیست که شما به دنبال مقاصد امن تر هستید، زیرا جهان به تدریج در حال تبدیل شدن به یک مکان شیطانی با تعداد زیادی از جنایات است. طبیعی است که کسی بخواهد در میان محیط پرخطر به دنبال مقصدهای محافظت شده باشد. سفر برنامه‌ای از کاوش و یادگیری است، اما اگر محیط اطراف شما ناامن باشد، آنقدر احساس امنیت نمی‌کنید که بتوانید بهترین استفاده را از مقصد ببرید.

۱. ایسلند

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcSuY9OD6XbG3dhG6JbX8v6_CpMs940IeJhteCBlX-l8DF3F3siA

ایسلند در صدر شاخص صلح جهانی در سال ۲۰۱۹ و حفظ موقعیت خود در پنج سال متوالی گذشته، مقصدی زیبا، هم امن و هم اکتشافی است. برخی از بهترین جاذبه‌ها و پدیده‌های نادر مانند شفق قطبی را به گردشگران خود ارائه می‌کند که نورهای شمالی نورانی سبز در آسمان شب ساطع می‌کنند. با داشتن جاذبه‌ها و جذابیت‌های بی‌نظیر، فعالیت‌های زیادی از آبدره‌های پیاده‌روی گرفته تا بازی گلف در نیمه‌شب را در خود جای داده است.

۲. نیوزلند، سرزمین ماجراجویی‌ها

https://holidify.com/images/bgImages/NEW-ZEALAND.jpg

جای تعجب نیست که نیوزلند هیچ یک از مسافران خود را ناامید نمی‌کند. با داشتن رتبه دوم در لیست امن ترین کشورها، مطمئنا این اعتبار متعلق به جمعیت فروتن و مهمان نواز ساکن در اینجا است. نیوزلند نوید مناظر زیبا و حتی خطوط ساحلی زیباتر را می‌دهد که می‌توانید با گوش دادن به صدای موج سواری در کنار آن رانندگی کنید. این کشور به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای انجام ورزش‌های ماجراجویی شناخته شده است. موزه‌ها، گالری‌های هنری و سایر جاذبه‌های میراثی آن نیز چیزی از زیبایی کم ندارند.

۳. پرتغال، بهترین‌های اروپا

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcRlJz6gZiD7ZAIfJDRiQqwqJQ_FSmPabrg-lJXQHw4-ZS5aGmEF

پرتغال با حفظ رتبه سوم، کشوری است که چیزهای زیادی برای بالیدن دارد. با فرهنگ غنی، شهرهای عجیب و غریب و حومه شهر بدیع، یکی از بهترین مقاصد ارزشمند در اروپا است. هنگام سفر در سراسر این مقصد خیره‌کننده، می‌توان مناظر متعددی را مشاهده کرد و می‌توان آن را در حال تغییر از کوه‌های سرسبز در شمال به صخره‌های صخره‌ای و آبشارهای مرکز تا مناظر بیابانی مانند آلنتجو و سواحل آرام در آلگاروه مشاهده کرد. به عنوان تعطیلات در عرصه ورزش، می‌توان به یکی از بهترین زمین‌های گلف در میان چهارده زمین که به‌عنوان بهترین‌های اروپا برچسب‌گذاری شده‌اند،رفت. علاقه مندان به موج سواری نیز نباید موج سواری را از دست بدهند.

۴. اتریش، سرزمین موسیقی و هنر

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcR4t1atflLL5ZwaRfJ6krGbYWNIpV6yvoNrW_pbVvbR1eRS0mIE

دورانی که اتریش کانون برخوردها و جنگ های نظامی بود، گذشته است. اتریش پس از گذراندن بی‌رحمی وحشتناک جهان، از مقصدی خصمانه به یک مقصد دوستانه و خوش‌گوتبدیل شده است. بنابراین به عنوان چهارمین کشور، امن‌ترین در شاخص صلح تاج گذاری شده است. شور و شوق موسیقی و هنر اکنون در رگ‌های اتریش جریان دارد. به غیر از زیبایی منظره چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این مکانی برای کاوش در معماری نئوکلاسیک و کافه‌های پرطرفدار و لذت بردن از هیجان زندگی با ورزش‌هایی مانند اسکی است. از پس‌زمینه‌های روستایی گرفته تا خانه‌های رنگارنگ، اتریش مکانی برای استراحت، چشیدن و قدردانی از زیبایی پس از چندین سال مبارزه است. این کشور برای دوستداران تاریخ بسیار لذت بخش است.

۵. دانمارک، گوهر اسکاندیناوی

امن ترین مقاصد سفر خارجی در سال ۲۰۲۲

اجازه دهید دانمارک را گوهر اسکاندیناوی بنامیم. دلیل دیگری برای رفتن به این کشور این است که یک شهر امن است که انبوهی از ماجراهای هیجان انگیز در انتظار شماست. شیرینی دانمارکی را از دست ندهید زیرا مترادف با کشور دانمارک است. این کشور از همه استقبال می‌کند و با افسانه‌های شگفت انگیز، مسابقات فوتبال و مجسمه پری دریایی برنزی نشسته روی صخره‌ای که به شهر می‌نگرد، گردشگران را دعوت و جذب می‌کند. با داشتن گذشته تاریخی طولانی، از نظر فرهنگ و میراث غنی است. اکنون، این کشور یکی از مدرن‌ترین و توسعه یافته‌ترین کشورهای اروپاست که بهترین برنامه‌های سفر را برای همه علاقه‌مندان به سفر در آنجا برگزار می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    2 0
    ﺭﺗﺒﻪ اﻳﺮاﻥ ﻛﺠﺎﻱ اﻳﻦ ﻣﻘﺎﺻﺪﺟﻬﺎﻧﻲ ﻗﺮاﺭ ﺩاﺭﺩ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید