در ویدیو زیر شاهد تصاویری از آتش گرفتن اسکوتر پارک شده در خیابان خواهید بود که با انتقاد کاربران محلی از شرکت سازنده هندی آن همراه شد.

لحظه آتش گرفتن عجیب اسکوتر پارک شده در خیابان / فیلم

به گزارش سلام نو، ویدئویی که از حادثه آتش گرفتن اسکوتر تهیه شده نشان می‌دهد این اسکوتر تولیده شده توسط یک شرکت غیردولتی در حالی که در خیابان پارک شده ناگهان آتش می‌گیرد. در این ویدئو ابتدا دود غلیظی از اسکوتر به هوا بلند شده و لحظاتی بعد آتش تمام اسکوتر را در بر می‌گیرد. بنا به گزارش Autocar این اسکوتر محصول  یک شرکت محلی در هند بوده است.

این ویدئو اولین بار در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد. یک کاربر محلی با نام «هرمزد سورابجی» با انتشار این ویدئو در حساب توئیتر خود نوشت: «غرق شدن اسکوتر Ola در شعله‌های آتش، مشکل ایمنی باتری این وسیله نقلیه را برجسته می‌کند. سلول‌های NMC بیشتر از سلول‌های LFP در معرض فرار حرارتی یا آتش سوزی‌های خود به خودی هستند. شرکت OlaElectric باید این موضوع را بررسی کند و به ما پاسخ دهد. خدا را شکر که هیچ کس زخمی نشد.»

آپلود کننده این ویدئو در توئیتر مدعی شد که این اتفاق به علت مشکل باتری اسکوتر رخ داده است. شرکت Ola پس از وقوع این حادثه از تحقیقات در مورد آن خبر داد. انتشار این ویدئو با واکنش‌های کاربران محلی در هند نیز همراه بود و بسیاری از آن‌ها به انتقاد از این شرکت و ایمنی پایین محصول آن پرداختند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: « قیمت سوخت بالا می‌رود و دولت مردم را به خرید وسایل نقلیه برقی وادار می‌کند. اما این از ایمنی وسایل نقلیه برقی تولیده شده؟ چه کسی پاسخگو است؟» کاربر دیگر نوشت: «اسکوتر بخرید و اینچنین زجر بکشید.»

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید