سرپرست میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان خبر داد.

اقامت بیش از ۱۲ میلیون مسافر نوروزی در مازندران

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مهدی ایزدی بعدازظهر پنجشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان اظهار داشت: از این تعداد ۷۸ هزار نفر در هتل‌ها، ۱۱ هزار و ۶۲۴ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۲۹ هزار ۳۱۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری پذیرش شدند.

وی افزود: همچنین پنج هزار و ۶۲۳ نفر در مهمانپذیرها، ۸۴ هزار و ۹۱ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۵۲ هزار و ۹۹۸ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، ۵۶ هزار و ۱۶۴ نفر در متل ها اقامت کردند.

وی با بیان اینکه ۳۱.۴۰ درصد اقامت مسافران در خانه‌های مسافر بوده است، شمار مسافران مقیم را سه میلیون و ۸۸۴ هزار و ۴۳۰ نفر ذکر کرد و افزود: ۵۴۲ هزار و ۳۲۲ نفر در اقامتگاه‌های موقت اسکان یافتند که ۴.۳۸ درصد مسافران را شامل می‌شود.

ایزدی شمار مسافران اسکان یافته در تأسیسات وابسته به آموزش و پرورش را ۱۰۰ هزار ئ ۴۳۷ نفر بیان کرد و گفت: ۶۰.۷۵ درصد مسافران نوروزی معادل هفت میلیون و ۵۱۵ هزار نفر در سایر مراکز اقامتی از جمله مهمانسراهای دولتی و خوابگاه‌های دانشجویی پذیرش شدند.

سرپرست میراث فرهنگی مازندران مجموع بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی و مجموعه‌های وابسته را ۷۷۶ مورد برشمرد و گفت: ه میلیون و ۳۰۲ هزار و ۲۱۰ نفر نیز از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی و طبیعی استان در نوروز بازدید کردند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید