جانشین پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی تعطیلات نوروزی، ترافیک در مسیرهای رفت و برگشت آزادراه‌های استان قزوین عادی و روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور | ترافیک عادی و روان در آزادراه‌های استان قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین تقی خانی روز پنجشنبه با بیان اینکه رانندگان باید با رعایت جوانب احتیاط در جاده‌ها تردد کنند، افزود: عمده دلیل تصادفات منجر به فوت و مصدومیت در جاده های استان واژگونی بوده است که به سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان بازمی گردد.

وی گفت:از رانندگان و مسافران عزیز درخواست می کنیم به این موضوع توجه جدی داشته باشند و سرعت غیرمجاز در آزادراه ها و جاده ها نداشته باشند.

حسین خانی اضافه کرد: در روزهای تطعیلات نوروز معمولا بعداز ظهرها به سمت مرکز و شمال و شمال غرب با ترافیک پرحجم و روان مواجه هستیم ولی پیش بینی می کنیم از ۱۲ تا ۱۵ فروردین ترافیک سنگین و پرحجمی را در سطح جاده های استان داشته باشیم.

 وی با اشاره به وضع محدودیت های ترافیکی در جاده های استان، گفت:  تردد وسایل نقلیه سنگین در آزادراه قزوین-کرج با هدف تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی به طور موقت تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین ممنوع شده است.

تقی خانی ادامه داد: بر این اساس وسایل نقلیه سنگین از جمله کامیون و تریلی به جز وسایل نقلیه حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از آزادراه قزوین به کرج و جاده قدیم قزوین به رشت ممنوع است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید