جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری سارق مسلح ۲ دستگاه خودرو پراید در کمتر از ۲۴ ساعت توسط مأموران انتظامی شهرستان ارسنجان خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح در ارسنجان استان فارس

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، سردار یوسف ملک زاده، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان ارسنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های لازم مشخص شد که فردی با یک دستگاه خودرو سواری پراید از مسیر شیراز به طرف سعادت شهر در حال حرکت بوده که شخصی ناشناس به عنوان مسافر سوار خودرو وی شده و پس از طی مسافتی با تهدید یک قبضه اسلحه کمری، شاکی را از خودرو پیاده و خودرو را سرقت و متواری گردیده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش های شبانه روزی، در این راستا سارق مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و خودرو به سرقت رفته کشف شد.

سردار ملک زاده افزود: در تحقیقات صورت گرفته از این سارق، وی به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید دیگر در یکی از شهرستان های همجوار نیز اعتراف و خودرو مسروقه کشف و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه فشنگ های مربوطه که از آن در سرقت خودروها استفاده کرده بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل سارق به مرجع قضائی، گفت: افرادی که بخواهند به هر نحوی با اقدامات خود باعث سلب آرامش و آسایش مردم شوند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید