برخی منابع اعلام کردند که بارزانی به نیابت از ائتلاف سه‌گانه صدر، کُردها و اهل تسنن راهی امارات شده است تا با مقامات ابوظبی در خصوص فرایند سیاسی در عراق بحث و تبادل نظر نماید.

سفر نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق به امارات

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از سومریه نیوز نوشت: «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق وارد شهر «ابوظبی» پایتخت امارات شده است. گفته می‌شود که وی به منظور مشارکت در نشست جهانی انرژی به ابوظبی رفته است.

بر اساس این گزارش، سفر نخست وزیر اقلیم کردستان عراق به امارات درحالی انجام شده است که حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی خود را برای جلسه روز آینده پارلمان به منظور انتخاب رئیس جمهور، آماده می‌کند.

برخی منابع نیز اعلام کردند که بارزانی به نیابت از ائتلاف سه گانه صدر، کُردها و اهل تسنن راهی امارات شده است تا با مقامات ابوظبی در خصوص فرایند سیاسی در عراق بحث و تبادل نظر نماید.

گفتنی است، قرار است فردا شنبه جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور تشکیل شود. هیئت هماهنگی شیعی اعلام کرده است که در این جلسه حاضر نخواهد شد. طبق اعلام رسانه‌های عراقی، در صورت عدم مشارکت هیئت هماهنگی شیعی در جلسه پارلمان و به حد نصاب نرسیدن آن، عملاً جلسه‌ای تشکیل نخواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید