دره‌ها و ارتفاعات اطراف چشمه زیبای بیدو، چشمه خانی، دره دَمکَت، دره سور، چشمه لیسو و دره قاش دراز، از مناطق زیبا و بکر طبیعت شبانکاره می‌باشد.

آیا به چشمه بیدو شبانکاره سفر کرده‌اید؟

به گزارش سلام نو به نقل از تریپ یار، کهن شهر شبانکاره در فاصله ۹۵ کیلومتری شمال شرق مرکز استان بوشهر و در شهرستان دشتستان واقع شده است.
منطقه شبانکاره دارای طبیعتی بکر با دره ها و چشمه هایی دست نخورده و زیبا یکی از مناطق مهم گردشگری استان بوشهر می باشد.

آیا به چشمه بیدو شبانکاره سفر کرده‌اید؟

شهر شبانکاره مرکز بخش شبانکاره در شهرستان دشتستان استان بوشهر است. منطقه شبانکاره به دلیل داشتن خاک مناسب، دره ها و ارتفاعات بسیار زیبا، سدهای کوچک و بزرگ، مناطق زیبای روستایی، اماکن زیارتی و ابنیه تاریخی، تپه ماهورهای سرسبز، چشمه ها و دشت های بسیار زیبا و بی نظیر، به خصوص در فصل زمستان از مناطق بسیار دیدنی استان بوشهر است

آیا به چشمه بیدو شبانکاره سفر کرده‌اید؟

جاذبه‌های منطقه

دره ها و ارتفاعات اطراف چشمه زیبای بیدو، چشمه خانی، دره دَمکَت، دره سور، چشمه لیسو و دره قاش دراز، از مناطق زیبا و بکر طبیعت شبانکاره می باشد.

آیا به چشمه بیدو شبانکاره سفر کرده‌اید؟

مسیر دسترسی

چشمه بیدو از چند مسیر از جمله از سمت دره سود، از مسیر بقعه شیخ اولیا، از مسیر منتهی به چاه نفت و ... قابل دسترسی است. این چشمه در هفت کیلومتری شرق شبانکاره در مسیری کوهستانی واقع شده است.

این اطلاعات صرفا جهت معرفی چشمه بیدو و زیباییهای طبیعت شبانکاره در دسترس قرار دارد. شبانکاره ای های محترم لطفا برای معرفی هر چه بیشتر این چشمه ما را یاری نمائید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید