سخنگوی پنتاگون اعلام کرد آمریکا نشانه‌هایی را دیده است که نشان می‌دهند اوکراینی‌ها اکنون کمی به حالت تهاجمی روی آورده اند.

 نیروهای اوکراینی تهاجمی‌تر شده‌اند
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد آمریکا نشانه‌هایی را دیده است که نشان می‌دهند اوکراینی‌ها اکنون کمی به حالت تهاجمی روی آورده اند.

جان کربی عصر سه شنبه در نشستی خبری در پنتاگون توضیح داد: در جنوب اوکراین و نزدیک خرسون، اوکراینی‌ها تلاش کرده‌اند تا قلمرو خود را پس بگیرند.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اضافه کرد: آنها بسیار هوشمندانه، بسیار زیرک و بسیار خلاقانه، در مکان‌هایی که معتقدند جای مناسبی برای دفاع هستند، به دفاع پرداخته اند و ما شاهد بوده ایم که آنها به‌ویژه در جنوب اوکراین نزدیک خرسون، سعی کرده‌اند قلمرو خود را پس بگیرند.

سخنگوی پنتاگون در ارتباط با حریم هوایی اوکراین گفت: حریم هوایی بر فراز اوکراین همچنان در مناقشه قرار دارد. این امر به این دلیل است که اوکراینی ها نمی گذارند حریم هوایی این کشور در اختیار روسیه باشد.

کربی اضافه کرد: نیروهای اوکراین همچنان جنگنده و بالگرد در اختیار دارند اما نیروهای روسیه در بخش هایی از حریم هوایی غالب هستند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید