تهران- ایرنا - سرپرست پلیس راه ناجا گفت: درروزهای پایانی سال شاهد افزایش ۲۹ درصدی سفرها و کاهش تصادفات نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته هستیم.

افزایش ترددها و کاهش تصادفات جاده‌ای در مقایسه با سال گذشته

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه با اشاره به دلایل اصلی تصادفات جاده ای، اظهار داشت: سرعت و سبقت غیر مجاز اصلی ترین دلایل وقوع تصادفات جاده ای است و بیشترین تصادفات طی ساعات ۱۶ تا ۲۰ و ۱۲ تا ۱۶ به وقوع می پیوندد.

وی با بیان اینکه از ساعات اولیه امروز تاکنون شاهد ترافیک عادی و روان در اکثر محورهای مواصلاتی سراسر کشور هستیم، توضیح داد: حجم ترافیک در محورهای شمالی کم شده است، محور چالوس از ساعت ۱۱ صبح تا لحظاتی پیش در مسیر جنوب به شمال برای بار ترافیکی به صورت موقت یکطرفه شده بود و در حال حاضر خودروها از دو مسیر تردد می کنند.

سرپرست راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیک سایر جاده ها، توضیح داد: در محورهای خراسان رضوی سمنان به دامغان، گردنه آهوان ،آزاد راه قزوین- رشت، محدوده رودبار قبل از عوارضی به صورت مقطعی شاهد ترافیک هستیم.

سرهنگ محبی‌ گفت: در سایر محورها ، خودروها تردد آرام و روان دارند و گره و بار ترافیکی مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به برخی از محورهای برفگیر در سطح کشور، توضیح داد: در برخی از محورهای استان های زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شاهد بارش برف هستیم  و سطح محورها کاملا لغزنده است.

سرپرست راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: رانندگانی که قصد مسافرت به استانهای یاد شده را دارند زنجیر چرخ  و سایر تجهیزات ایمنی زمستانی را به همراه داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید