اگر با رزرو هتل بزرگ، قصد داشتید چند شبی را در این شهر بگذرانید، بهتر است درباره دسترسی و موقعیت مکانی این هتل نیز بیشتر بدانید. از هتل بزرگ تا جاذبه‌های تاریخی مانند بازار وکیل، حمام وکیل و همچنین ارگ کریمخانی شیراز، حدود یک ربع فاصله است.

اقامت در یکی از هتل‌های خوش‌منظره شیراز

یکی از هتل‌های شهر شیراز که در منطقه‌ای خوش آب و هواست و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر دارد و قطعا از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد، هتل بزرگ شیراز است. ما در این مقاله قصد داریم این هتل را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید آن را با قیمت مناسب رزرو نمایید. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

هتل بزرگ شیراز؛ با منظره چشم‌نواز

یکی از هتل‌های معروف شیراز که ساخت آن چندین سال طول کشید و هنگام ورود به شهر، آن را در نزدیکی دروازه قرآن شیراز خواهید دید، هتل بزرگ شیراز است. این هتل که جزو هتل‌های پنج ستاره شیراز است و کمتر از ۱۰ سال پیش ساخت آن تمام شد، در ۱۴ طبقه مجموعا ۱۵۸ واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانی که به این شهر می‌روند، دارد. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل، دسترسی به چشم‌انداز بی‌نظیر آن رو به شهر زیبای شیراز است.

هتل بزرگ شیراز چهار رستوران دارد و این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، فست فودی، دریایی و ایتالیایی را با کیفیت بالا برای مسافران سرو می‌کنند و برای صرف ناهار و شام دیگر نیازی نیست که از هتل خارج شوید. از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و همچنین زمین بازی مخصوص کودکان اشاره کرد. البته این هتل یک کافی شاپ نیز دارد که می‌توانید برای صرف نوشیدنی‌های خوشمزه، به آنجا مراجعه کنید.

موقعیت مکانی هتل

اگر با رزرو هتل بزرگ، قصد داشتید چند شبی را در این شهر بگذرانید، بهتر است درباره دسترسی و موقعیت مکانی این هتل نیز بیشتر بدانید. از هتل بزرگ تا جاذبه‌های تاریخی مانند بازار وکیل، حمام وکیل و همچنین ارگ کریمخانی شیراز، حدود یک ربع فاصله است.

هر زمان تمایل داشتید به دیدار حضرت حافظ یا آرامگاه حضرت سعدی بروید، کافیست یک تاکسی بگیرید و خود را در کمتر از ۱۰ دقیقه به این جاذبه‌های دیدنی برسانید.

اگر هم قصد داشتید به دیدن جاذبه‌های دوران هخامنشیان بروید، از هتل بزرگ تا تخت جمشید حدود سه ربع راه است. رسیدن به نقش رستم نیز تقریبا همین میزان از شما زمان خواهد بود. اما مجموعه پاسارگاد کمی دورتر است و برای رسیدن به آنجا باید ۱ ساعت و نیم زمان صرف کنید.

رزرو آنلاین هتل در شیراز

هر زمان قصد داشتید به شهر زیبای شیراز سفر کنید و با رزرو هتل‌های شیراز با قیمت خوب، چند شبی را در این شهر اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما رزرو آنلاین هتل از طریق سایت اسنپ تریپ است. برای این کار کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده و به بخش هتل داخلی بروید، سپس نام شهر شیراز را جستجو کنید و مشخص کنید که در چه تاریخی قرار است وارد هتل شوید و در چه تاریخی قصد دارید از هتل خارج شوید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از هتل‌های این شهر را برای شما نمایش می‌دهد تا بتوانید بر اساس قیمت، موقعیت مکانی و امکانات هر هتل، هتل مورد نظرتان را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، با خیال راحت به شیراز سفر کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید