۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
کد خبر: 55343073

باشگاه پرسپولیس با انتشار یک ویدیو ضمن انتقاد از قضاوت داور بازی اعلام کرد از او شکایت خواهد کرد.

ویدیوی باشگاه پرسپولیس علیه داور

به گزارش "ورزش سه"، دربی 98 در کنار جذابیت بالا، حسابی جنجالی از آب در آمد. بزرگترین جنجال بازی را لحظاتی بعد از گل استقلال شاهد بودیم؛ جایی که یحیی گل محمدی به علت اعتراض شدید به سید علی اخراج شد. این تنها اعتراض به داور در طول بازی نه اما شدیدترین آن بود. یکی دیگر از اعتراضات به سیدعلی را در پایان نیمه اول و در حین ورود دو تیم به رختکن شاهد بودیم؛ اعتراضی که باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدیوی آن قضاوت داور بازی را به باد انتقاد گرفت.

در این ویدیو بهزاد غلامپور که به شدت عصبانی است، در حین اعتراض به داور به سمت مهدی ترابی رفته و با ضربه ای به سینه اش، او را هل می دهد. در روزی که گل محمدی به خاطر اعتراض شدید و ضربه ای که به سینه سیدعلی زد از بازی اخراج شد، پرسپولیسی ها به بی توجهی داور نسبت به انجام حرکتی مشابه از سوی مربی استقلال اعتراض کردند. بعد از استوری های کنایه آمیز دو باشگاه و انتقاد مشترک از داوری بازی (!) و محکوم کردن تیم حریف به بهره بردن از کمک داور، بیانیه سرخ پوشان علیه تیم داوری، گام بعدی سرخ پوشان بود. متن این بیانیه به شرح زیر است:

این تصاویر لحظاتی از اتفاقات بین دو نیمه را نشان می‌دهد. جایی که مربیان حریف به داوران حمله‌ور شده و وقتی عقب بودند قصد متشنج کردن فضای بازی را داشتند. یک مربی به داور حمله می‌کند و مربی دروازه‌بان‌های حریف هم جلوی چشمان داور و در یک قدمی او مهدی ترابی را هل می‌دهد ولی داور مطلقا هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و کارت زرد و قرمز که هیچ حتی از دادن تذکر هم ابا دارد! 
بعد از آن هم بازیکنان پرسپولیس با کوچکترین خطایی کارت گرفتند اما حریف نه.
فقط می‌توان گفت داوری این بازی فراتر از افتضاح بود. انگار داوران می‌دانستند از این بازی چه می‌خواهند! 
باشگاه پرسپولیس از تیم داوری شکایت می‌کند و امیدوار است مسئولان کمیته داوران توجیه مناسبی برای انتخاب این داور و همچنین فرآیندی که منجر به حضور این داور در دربی شد و نحوه قضاوت او داشته باشند.
سوت زدن علیه پرسپولیس در تمام صحنه‌های ۵۰-۵۰ و حتی واضح‌تر و نگرفتن هند واضح مدافع حریف به کنار، فقط بگویند داور مورد نظرشان چرا اجازه تعویض پرسپولیس را نداد؟ با کدام منطق؟ آیا امشب تیم داوری و مخصوصا داور وسط راحت می‌خوابد؟

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید