سخنگوی هیئت ارتش آزادیبخش خلق چین اعلام کرد که ارتش کشورش هرگز اقدامات جدایی‌طلبانه موسوم به استقلال تایوان را تحمل نخواهد کرد.

 چین: فعالیت‌های جدایی‌طلبانه در تایوان را تحمل نخواهیم کرد
به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، مقام نظامی چین تاکید کرد که ارتش کشورش هرگز اجازه اقدامات جدایی‌طلبانه برای استقلال تایوان را نخواهد داد.

به گزارش شینهوا، «وو کیان»، سخنگوی هیئت ارتش آزادیبخش خلق و نیروهای پلیس مسلح خلق چین اعلام کرد که ارتش کشورش هرگز اقدامات جدایی‌طلبانه موسوم به استقلال تایوان و همچنین دخالت قدرت‌های خارجی را تحمل نخواهد کرد.

وی تاکید کرد که مانورها و فعالیت‌های آموزشی مربوط به ارتش آزادی‌بخش خلق به هیچ وجه مردم تایوان را هدف قرار نمی‌دهد، بلکه هدف آن فعالیت‌های جدایی‌طلبانه برای به اصطلاح استقلال تایوان و دخالت قدرت‌های خارجی است.

این مقام نظامی چین با اشاره به اینکه فعالیت‌های جدایی‌طلبانه حزب دموکراتیک مترقی تایوان و تبانی با نیروهای خارجی عامل اصلی تنش و ناآرامی‌های کنونی در تنگه تایوان است، تاکید کرد: «موضوع تایوان یک امر صرفا داخلی برای چین است و مداخله خارجی هرگز پذیرفته نخواهد شد».

وی هشدار داد: «هرچه بیشتر ایالات متحده و ژاپن در موضوع تایوان دخالت کنند، اقدامات سخت‌گیرانه‌تری برای حفاظت از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی اتخاذ خواهد شد».

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید