مجتمع تجاری رشدیه تبریز با مساحت ۲,۰۰۰ مترمربع، در سه طبقه احداث شده است. مرکز خرید رشدیه تبریز در یکی از بهترین مناطق شهر بنا شده و ظاهری مدرن دارد که در ورودی آن یک هرم شیشه ای دیده می‌شود.

رشدیه مرکز خریدی با هرم آبی در تبریز

به گزارش سلام نو، مرکز خرید رشدیه» که هرم آبی رنگی آنرا از بقیه بناها متمایز کرده است در سه طبقه تجاری بنا شده و علاوه بر فروشگاه ‌های متعدد، دارای شهر بازی و فست فود نیز میباشد. خرید از این مرکز میتواند شرایط خوبی برای شما هم از نظر خرید فراهم آورد و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد.

مرکز خرید رشدیه

مرکز خرید رشدیه تبریز در یکی از بهترین مناطق شهر بنا شده و ظاهری مدرن دارد که در ورودی آن یک هرم شیشه ای دیده می شود. می توان برای خریدی مطمئن و آسوده خاطر، از اجناس و برندهای موجود در این مرکز بهره مند شد. در همجواری پاساژ رشدیه، می توانید از بازار مظفریه مرکز فرش و مسجد تاریخی رشدیه نیز دیدن کنید. در این بازار انواع لباس های مجلسی ترک، تهران و ژورنال های بروز بفروش میرسد.

مجتمع تجاری رشدیه تبریز با مساحت ۲,۰۰۰ مترمربع، در سه طبقه احداث شده است. مرکز خرید رشدیه دارای طراحی منحصر به فردی در قسمت رستوران و فست فود می باشد، در این قسمت کافی شاپ و مکان استراحت در زیر هرم بنا شده و استفاده از آن برای عموم آزاد است. شما می توانید بعد از یک خرید عالی، خستگی خود را با صرف یک وعده غذایی و یا یک نوشیدنی (خنک یا داغ) جبران کنید.

مرکز خرید رشدیه تبریز کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید  - کجارو

بخش فروش

بازار رشدیه از نظر تجاری یک مرکز تخصصی در صنف لباس مجلسی بشمار میرود و دارای بهترین و بروز ترین برندهای داخلی و خارجی است. این مرکز در بخش فروش خود ۲۵۰ واحد تجاری دارد که در زمینه های زیر فعال هستند:

انواع پوشاک بانوان
پوشاک مجلسی زنانه
زیورآلات و بدلیجات
محصولات آرایشی و بهداشتی
انواع شال و روسری مجلسی
و ...

معرفی مهم ترین مراکز خرید تبریز

بخش خدماتی:

پاساژ رشدیه تبریز در بخش خدماتی خود برای رفاه حال شهروندان و گردشگران قسمت های مختلفی را ارائه کرده است از جمله سالن های شهربازی، کافی شاپ، رستوران، فست فود و ... . این مجموعه دارای پارکینگ با ظرفیت ۴۰۰ خودرو، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم تهویه هوا، پله های طراحی شده و پله برقی و سایر امکانات خدماتی و رفاهی است..

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • طاها IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    4 0
    با سلام، اگه پله برقی این پاساژ رو به من نشون بدید یه مغازه از این پاساژ از من کادو بگیرید.
  • علی آذری IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    یک زمانی ارتجاعیون تبریز آقای رشدیه را به خاطر راه اندازی مدارس نوین، مدرسه اش را تخریب کردند و آقای رشدیه جهت حفظ جان خود به مشهد فرار کرد و آنجا هم مدرسه به سبک نوین بازکرد . آنجا هم مخالفان علم و دانش نوین او را از شهر بیرون کردند و وی راهی قم شد تا در سایه روحانیت آگاه قم مدرسه به سبک نوین راه اندازی کند آنجا هم مذهبیون تندرو مدرسه را تخریب و چندتا دانش آموزش کشته شدند‌ . اما بالاخره مدارس نوین علمی شکل گرفت و رشدیه به آرزوی خود رسید و نام رشدیه زنده ماند ولی ارتجاعیون بیسواد روسیاه تاریخ شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید