نه تنها موج می‌زنند که برای موج سواران با تجربه و همچنین مبتدی مناسب است بلکه سواحل اینجا دارای فعالیت‌های زیادی هستند که می‌توانید با فرزندان خود نیز از آنها لذت ببرید. بنابراین اگر به دنبال مقصد ساحلی هستید که شما را شگفت زده کند، حتما سریلانکا را به لیست اضافه کنید.

بهشت‌های زمینی را در سواحل سریلانکا ببینید!

این یک واقعیت شناخته شده است که سواحل سریلانکا از زیباترین سواحل هستند که از دیدن آنها لذت خواهید برد. آنها به شما اجازه می‌دهند از زندگی پرمشغله جدا شوید و کمی از تنهایی لذت ببرید. نه تنها موج می‌زنند که برای موج سواران با تجربه و همچنین مبتدی مناسب است بلکه سواحل اینجا دارای فعالیت‌های زیادی هستند که می‌توانید با فرزندان خود نیز از آنها لذت ببرید. بنابراین اگر به دنبال مقصد ساحلی هستید که شما را شگفت زده کند، حتما سریلانکا را به لیست اضافه کنید.

به گزارش سلام نو، با موج سواری و غذاهای خوشمزه، سواحل سریلانکا چیزی جز بهشت نیستند.

خلیج آروگام

روستای خلیج آروگام که در انتهای جنوبی ساحل شرقی واقع شده است، مسافران را با سواحل زیبا و با حاشیه نخل جذب می‌کند. این دهکده توسط موج‌سوارانی که می‌گویند برخی از بهترین موج‌های سریلانکا را سوار کرده‌اند، روی نقشه قرار داده شده است و تا به امروز، ساحل برای جذب موج‌سواران شناخته شده است. ساحل جذابیت آرام و بی‌نظیری دارد و ساحل منحنی با شن و ماسه سفید روشن و آب عمیق آبی با نزدیک شدن به ساحل به تدریج سبز می‌شود. جامعه محلی به شدت و با موفقیت در برابر توسعه هتل‌های بزرگ مقاومت کرده است، اما ترسی از این ندارند که ساحل، اقامتگاه‌های معمولی زیادی را ارائه می‌کند که در مهمان‌خانه‌های روستایی عجیب و غریب و خانه‌های ییلاقی و خانه‌های ییلاقی آرام در کنار ساحل وجود دارند.

میریسا

بزرگترین بندر ماهیگیری در سواحل جنوبی میریسا یک شهر ساحلی کوچک با ساحلی بزرگ است که توسط بیشه انبوه درختان نخل پشتیبانی می‌شود. میریسا همیشه بین موج سواران و مسافران ارزان قیمت محبوب بوده است. "گوشه موج سوار" در انتهای سمت راست خلیج به دلیل وجود صخره‌ها، امواجی را برای موج سواران باتجربه ایجاد می‌کند، اما علاوه بر آن، نقاط مختلفی مناسب برای موج سواران مبتدی وجود دارد. میریسا در امتداد یک نوار طولانی از شن و ماسه قهوه‌ای قرار دارد که مملو از مهمان‌خانه‌ها و رستوران‌های ساحلی است که می‌توانید از غذاهای دریایی لذیذ لذت ببرید و در طول شب در بارهای ساحلی در کنار تماشای آتش‌بازی مهمانی کنید. یک مکان محبوب برای سفرهای تماشای نهنگ در طول دوره مهاجرت است.

آپپوولی

آپپوولی که در ساحل شرقی کمتر توسعه یافته جزیره واقع شده است، تجربه ساحلی واقعا دورافتاده و دست نخورده را ارائه می‌دهد. آپپوولی یک منطقه کوچک ساحلی سرگرم‌کننده است که شامل ساحلی با شن‌های طلایی خوب، مکان‌های جذاب برای اقامت و غذا خوردن و همچنین دسترسی آسان به"ترین کو "تاریخی و پناهگاه حیات وحش جزیره کبوتر است. اگر می‌خواهید ترکیبی از یک ساحل زیبا را در کنار مسیر معمولی تجربه کنید این ساحل دیدنی را از دست ندهید، ولی همچنان مکانی است که می‌توانید کمی ماجراجویی داشته باشید، روستای آپپوولی یک گزینه عالی برای سفر است. این ساحل محل صخره‌های مرجانی است همچنین مکان بسیار خوبی برای غواصی است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید