فیلم استرچ هایی که برای بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، باعث کاملا تمیز و بهداشتی باشد. زیرا در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار می گیرد و مانع از ورود هوا به داخل بسته بندی می‌ شود.

آشنایی با مزایای فیلم استرچ بسته بندی در صنایع

استرچ‌ های بسته بندی یکی از بهترین و مناسب ترین نایلون ها برای بسته بندی محصولات مختلف به شمار می رود. این محصول در داخل کشور تولید می شود و روز به روز نیز تولید آن در حال افزایش است. استرچ بسته بندی در بین خریداران  محصول پلاستیکی، از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای استفاده از فیلم استرچ های بسته بندی در صنایع مختلف صحبت کنیم.

فیلم استرچ در صنعت تولیدی چه مزیتی دارد؟‌

قبل از اینکه درباره مزیت فیلم استرچ در صنعت تولیدی توضیح دهیم، بهتر است که با کاربردهای این محصول نیز آشنایی پیدا کنید. تصور کنید یک تولیدی برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید و جا به جایی محصولات خود را با استفاده از پالت انجام می دهید. گاهی اوقات محصولات و خدمات شما به شهرهای دیگر در سراسر عرضه می شود و باید با یک بسته بندی شیک و مستحکم به دست مشتری ها برسد. بنابراین برای قرار دادن محصولات بر روی پالت باید آن ها را با استفاده از فیلم استرچ پالت بند برای بسته بندی محصولات استفاده کنید. این نوع بسته بندی باعث می شود که محصولات در حین جا به جایی آسیب نبینند و حمل و نقل آن ها آسان باشد.

آشنایی با مزایای فیلم استرچ بسته بندی در صنایع

فیلم استرچ در صنایع غذایی چه مزیتی دارد؟
 

فیلم استرچ هایی که برای بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد، باعث کاملا تمیز و بهداشتی باشد. زیرا در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار می گیرد و مانع از ورود هوا به داخل بسته بندی می‌ شود. همچنین جلوی خراب شدن و کپک زدن مواد غذایی را نیز می گیرد. بسته بندی مواد غذایی با فیلم استرچ هزینه بسیار کمتری دارد و از بسته بندی های دیگر ارزان تر است. محال است وارد یک فروشگاه شوید و مواد غذایی بسته بندی شده با این نوع نایلون را مشاهده نکنید.

فیلم استرچ در صنعت بسته بندی علوفه چه مزیتی دارد؟
 

اکثر دامداران برای جمع آوری علوفه های زیاد دچار مشکل هستند و علوفه های  انبار شده نیز در معرض خراب شدن قرار دارند. بسته بندی علوفه با استفاده از فیلم استرچ به حل شدن این مشکلات کمک زیادی کرده است. این نوع بسته بندی اجازه نمی دهد که نور خورشید به علوفه ها و سیلاژ نفوذ پیدا کرده و آن ها را خراب کند. از مزایای دیگر بسته بندی علوفه با فیلم استرچ این است که مانع از ورود ویروس ها، شته ها و حشرات دیگر به داخل علوفه ها می شوند و سلامتی خوراک دام ها را فراهم می کنند.

 آشنایی با ویژگی های فیلم استرچ های بسته بندی
 

ویژگی هایی که به فیلم استرچ اضافه می شود باعث می شود که این محصول برای استفاده در صنایع مختلف مزایای زیادی داشته باشد. این مزایا در افزایش طرفداران این نوع نایلون تاثیرگذار می باشد. این ویژگی ها شامل قابلیت کشسانی بسیار بالا، قدرت چسبندگی زیاد، امکان استفاده از افزودنی های ضد ویروس، ضد اشعه ماوراء بنفش و ضد الکتریسته ساکن با توجه به نوع نایلون، امکان استفاده از این محصول برای پوشش دادن همه محصولات و کالاها در صنایع مختلف، سفارشی سازی فیلم استرچ در ابعاد و ضخامت های متنوع می‌ باشد.

 تولید انواع مختلف فیلم استرچ صنعت بسته بندی را با تحولات بزرگی روبرو کرده است. جنس انواع فیلم استرچ و قیمت آن ها نیز متفاوت است و بر اساس سفارش و درخواست مشتری تولید می شود. عواملی مانند افزودنی های اضافه شده به ترکیبات مواد اولیه و نوع فیلم استرچ تاثیر مستقیمی روی قیمت این محصول دارد. در بسیاری از کسب و کارها از این محصول برای بسته بندی محصولات به صورت روزانه استفاده می شود و کالاهای مورد نیاز مردم در بسته بندی هایی زیبا و شکیل در اختیار آن ها قرار می گیرد. رول های استرچ در تناژ بالا تولید می شوند و به بسته بندی و انتقال راحت کالاها کمک می کنند.

برای انواع نایلون استرچ هیچ گاه نمی توان قیمت ثابتی در نظر گرفت. زیرا قیمت این محصول به عوامل متعددی از جمله قیمت مواد اولیه بستگی دارد. نوسانات قیمت مواد اولیه فیلم استرچ باعث می شود که قیمت این محصول مدام عوض شود. زمانی که قیمت مواد اولیه در بورس کالا افزایش می یابد، فیلم استرچ نیز گران تر می شود. در حال حاضر شرکت رول پلیمر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده محصولات پلاستیکی فیلم استرچ را با قیمتی پایین تر از جاهای دیگر به فروش می رساند زیرا محصولات را بدون وجود واسطه و به صورت عمده و مستقیم در اختیار مشتری قرار می دهد.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با مزایای فیلم استرچ بسته بندی در صنایع تولیدی، صنایع غذایی و صنعت بسته بندی علوفه، ویژگی های منحصر به فرد این محصول و عوامل تاثیرگذار روی قیمت آن آشنا کنیم. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله استفاده لازم را برده باشید و با اطلاعاتی کامل اقدام به خرید کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید