نخست وزیر انگلیس در مصاحبه‌ای گفت، کشورشخواهد توانست در جهت تحریم بازرگانان روسی از بابت تصمیم ولادیمیر پوتین برای حمله به اوکراین، سریعتر اقدام کند.

جانسون از تحریم‌های بیشتر علیه روس‌ها خبر داد
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، نخست وزیر انگلیس در مصاحبه‌ای گفت، کشورش در نتیجه تدابیر قانونی جدیدی که قرار است هفته آینده نزد پارلمان انگلیس فرستاده شود، خواهد توانست در جهت تحریم بازرگانان روسی از بابت تصمیم ولادیمیر پوتین برای حمله به اوکراین، سریعتر اقدام کند.

به گزارش  خبرگزاری رویترز، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در پاسخ به سوال خبرنگاران چند رسانه خارجی در لندن در خصوص اینکه چرا رومن آبراموویچ، برجسته‌ترین تاجر روسی در بریتانیا به سبب مالکیتش بر باشگاه فوتبال چلسی، تحریم نشده است، گفت، دولتش باید با احتیاط اقدام کند.

جانسون در مصاحبه‌ای که روز جمعه با روزنامه لا رپوبلیکای ایتالیا و چند روزنامه دیگر انجام داد، گفت: "هیچ یک از ما نمی‌خواهیم در کشوری زندگی کنیم که در آن دولت بتواند بدون سند و مدرک کافی و روند قانونی مقتضی خانه شما را از شما بگیرد."

جانسون افزود، اینکه بگوییم، بله، ما او را تعقیب می‌کنیم و بعد شما به دیوار آجری وکلا بر می‌خورید فایده ندارد. بنابراین ما باید آن را درست انجام دهیم. ما همچنین تلاش داریم کل مساله را متوجه تنها یک نفر نکنیم.

انگلیس به دلیل عدم اقدام سریعش در اعمال تحریم‌ها علیه اشخاص مانند اتحادیه اروپا، آمریکا و کانادا مورد انتقاد قرار گرفته است.

جانسون گفت اصلاحات در قوانین جرایم اقتصادی انگلیس که قرار است روز دوشنبه به پارلمان این کشور ارائه شود، به دولتش کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری عمل کند.

او بیان کرد: "مشخصه اصلی بسته قانونی ما در روز دوشنبه این است که تدابیر در نظر گرفته شده علیه الیگارش‌ها در اروپا اساساً به ما اجازه می‌دهد تا آنها را همچنین دستگیر کنیم."

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید