طبق گفته مجتبایی دبیر کل اتاق اصناف ایران ۸۵ درصد اصناف واکسن تزریق کرده‌اند در طرح هوشمند اسامی افرادی که تست آن‌ها مثبت بوده به اتاق‌های صنفی اعلام می‌شود.

هشدار به اصناف: اگر این ۲ شرط را رعایت نکنید، پلمب می‌شوید!

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران گفت:صاحبان واحدهای صنفی مکلف هستند کد هوشمند سلامت و تایید واکسیناسیون را از سامانه (ایران من) خود نصب کنند در غیر این صورت با محدودیت مواجه می‌شوند.

آقای سقایی گفت: در دو سال گذشته و با ورود بیماری کرونا بیشترین آسیب متوجه اصناف کشور شد به طوری که متاسفانه در این راستا دولت هم حمایت‌های چندانی در این زمینه انجام نداد.

به گفته معاون اقتصادی و برنامه‌ریزی اتاق اصناف ایران واحدهای صنفی علاوه بر تزریق سه دوز واکسن کرونا، در راستای اجرای مدیریت هوشمند بیماری، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت نام در سامانه ایران من به نشانی asnaf.moi.ir و اخذ و نصب کد هوشمند در واحد صنفی اقدام کرده  در غیر این صورت  در مرحله اول شامل اخطار کتبی در مرحله دوم پوز بانکی به مدت دو هفته برای واحدها و در مرحله سوم در صورت عدم رعایت الزامات، واحد صنفی به مدت ۳۰ روز پلمب خواهد شد.

طبق گفته مجتبایی دبیر کل اتاق اصناف ایران ۸۵ درصد اصناف واکسن تزریق کرده‌اند در طرح هوشمند اسامی افرادی که تست آن‌ها مثبت بوده به اتاق‌های صنفی اعلام می‌شود./باشگاه خبرنگاران

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید