به گفته دادستان عمومی و انقلاب شوش قاتل شهید عباس نادری سحرگاه امروز دوازدهم اسفند ۱۴۰۰ در زندان مرکزی اهواز به دار مجازات آویخته شد.

قاتل مرزبان جوان پس از ۶ سال اعدام شد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرگزاری میزان، سجاد اسدی مهر، اظهار کرد: مراحل رسیدگی به این پرونده مدت شش سال در شعبات مختلف اعم از شعب بازپرسی، کیفری یک استان خوزستان و دیوان عالی کشور انجام شد که پس از صدور استیذان و انجام تشریفات اجرای حکم، سحرگاه امروز در زندان مرکزی اهواز محکوم علیه قصاص شد.

وی امنیت، آرامش و اقتدار امروز نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تاکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که جانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

دادستان شهرستان شوش با تاکید بر اینکه خدشه وارد کردن به امنیت خط قرمز دستگاه قضا است، گفت: با هر کسی که بخواهد به امنیت و آسایش مردم آسیب برساند، قاطعانه برخورد می شود.

شهید نادری قبل از شهادت به عنوان فرماندهی پاسگاه حسین آباد شوش معرفی شد و به مدت پنج سال به عنوان مرزبان و در مجموع به مدت هفت سال در نیروی انتظامی شوش خدمت کرد.

شهید عباس نادری فرمانده پاسگاه حسین آباد، روز سه شنبه ۲۲ دی ماه سال ۱۳۹۴ در سن ۳۶ سالگی در درگیری با دو سارق مسلح در غرب کرخه به شهادت رسید.
کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید