به گفته جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، ۵ کامیون حامل ۷۴ تن نهاده دامی قاچاق در شهرستان نیمروز توقیف شده است.

کشف ۷۴ تُن نهاده دامی قاچاق و ۶۰۰۰ قرص غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

به گزارش سلام نو، سرهنگ مرتضی جوکار در گفت‌وگو با تسنیم در زاهدان اظهار داشت: روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی "سفیدآبه" شهرستان نیمروز در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مواصلاتی زاهدان- نهبندان به پنچ دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پس از متوقت کردن کامیون‌ها، در بازرسی از آنها  مقدار ۷۴ تن انواع خوراک دام و طیور قاچاق و فاقد مجوز حمل راکشف کردند. ارزش محموله قاچاق کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه پنج فرد متخلف شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به تأثیر مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه قاطع با این پدیده شوم را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها اعلام و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

کشف ۶۰۰۰ قرص غیرمجاز در زاهدان

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زاهدان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی "کوله سنگی" در محور زابل- زاهدان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و  آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۰۰۰ عدد قرص غیرمجاز  از نوع "ترامادول" کشف شد که ارزش قرص‌های کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید