سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از آماده‌باش نوروزی ورودی‌های این استان از گلوگاه تا رامسر و آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه در مازندران خبر داد.

مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از فارس از مازندران، مهدی ایزدی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری مازندران اظهار کرد: باتوجه به ممنوعیت‌های کرونایی طی دو سال گذشته در ایام نوروز، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش مسافران نوروزی در استان باشیم.

وی با اشاره به استقبال از مسافران نوروزی، گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سیر و سفر تمامی اماکن تفریحی، گردشگری و تاریخی مازندران آماده پذیرایی از مسافران است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به آماده‌سازی ورودی‌های شهرها، پارک‌ها و فضاهای عمومی برای استفاده گردشگران اشاره کرد و یادآور شد: پارک‌های جنگلی نیز در حال هماهنگی برای استفاده گردشگران است.

این مسوؤل با تاکید بر اینکه تمامی اماکن تفریحی، پذیرایی و اقامتی ازجمله هتل، متل، هتل آپارتمان، خانه مسافر، واحدهای بوم‌گردی و سایر در ایام نوروزی آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی دارد، گفت: ورودی‌های استان از گلوگاه تا رامسر آماده استقبال از گردشگران است.

ایزدی با اشاره به آماده‌باش نوروزی در ورودی‌های مازندران از گلوگاه تا رامسر، گفت: طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه امسال در مازندران در دستور کار قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید