طبق گفته وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در راستای جذب گردشگران جام جهانی، در کنار کیش و قشم برنامه‌هایی برای ورود گردشگران به شهرهای مهم ایران در دستور کار است.

دستور کار وزارت میراث فرهنگی برای جذب گردشگر در جام جهانی قطر

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، عزت‌الله ضرغامی که در آستانه سفر به قطر قرار دارد در حاشیه نشستی در صندوق توسعه ملی به سوال ایسنا در رابطه با اینکه دستور کار این وزارتخانه برای جذب گردشگران چیست و به چه نتیجه‌ای رسیده توضیحاتی ارائه داد.

او با بیان اینکه از ابتدای پذیرش مسئولیت خود  در وزارتخانه مربوطه ستاد جام جهانی قطر تشکیل شده است گفت: به هرحال این اتفاق بزرگی است که با برنامه‌ریزی مناسب و هم‌افزایی نهادهای مختلف نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت و می‌توان از این فرصت برای جذب گردشگران و بهره‌برداری در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد. 

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه جلسات متعددی بین این وزارتخانه و بازیگران فعال در حوزه‌های مرتبط تشکیل و هماهنگی‌هایی بین  وزارتخانه‌هایی مانند امور خارجه،  راه و اطلاعات انجام شده است گفت: در تمامی این دستگاه‌ها تقریبا آمادگی مناسبی وجود دارد؛ به طوری که در وزارت راه  در مورد بخش مهم‌ ایرلاین‌ها پیگیری‌ها صورت گرفته و در یا وزارت خارجه تسهیل صدور ویزا در دستور کار است. 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید