علی شکوری‌راد، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: پروای از مذاکره مستقیم با آمریکا درست نیست زیرا در این بین واسطه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند و دنبال سهم‌خواهی خود هستند.

قرار نیست جبهه اصلاحات جایگزین احزاب شود / مذاکره غیرمستقیم ناظر به مصالح و منافع ملی ما نیست

به گزارش سلام نو، علی شکوری راد در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت جبهه اصلاحات اظهار کرد: جلسات مجمع عمومی هر دو هفته یک بار و هیئت رئیسه هفته ای یک بار برگزار شده و موضوعات سیاسی کشور در این جلسات مورد هم اندیشی قرار می گیرد. کارگروهای سیاسی و رسانه هم فعال هستند و نشست هایی در این زمینه برگزار شده است. کلاب هاوس جبهه اصلاحات نیز جلسات خوبی برگزار می‌کند و ما بنا داریم حداقل ماهی یک یا دوبار این جلسات را در موضوعات سیاست داخلی و خارجی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه با صاحب نظران در حوزه رسانه نیز نشست داشته ایم و نظرات آن ها را درباره فعالیت های جبهه گرفته ایم، اظهار کرد: چندین بیانیه هم جبهه اصلاحات درباره مسائل کشور صادر کرده است.

این فعال سیاسی افزود: کار جبهه اصلاحات هماهنگ کننده فعالیت احزاب است و قرار نیست این جبهه جایگزین احزاب شود، الان که کنش سیاسی خاصی مثل انتخابات وجود ندارد، بیشتر فعالیت ها به صورت هم اندیشی و تبادل نظر است.

وی درباره موضع جبهه اصلاحات درباره مذاکرات وین هم گفت: ما اطلاعات پشت پرده را در اختیار نداریم، اما معتقدیم در این زمینه نباید فرصت سوزی شود. نظر ما این است که روند مذاکرات دل گرم کننده نیست اما بدبین هم نیستیم بلکه نظاره گر هستیم که هیئت مذاکره کننده ایران چگونه مذاکرات را به پیش می برد. البته نظر غالب در جمع این است که پروای از مذاکره مستقیم با آمریکا درست نیست زیرا در این بین واسطه ها نقش آفرینی می کنند و دنبال سهم خواهی خود هستند. بنابراین مذاکره غیرمستقیم ناظر به مصالح و منافع ملی ما نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید