قرار است اردیبهشت‌ماه سال آینده مجمع فدراسیون تشکیل جلسه داده و برای برکناری نهایی یا ادامه فعالیت عزیزی‌خادم رای‌گیری شود.

سرپرست فدراسیون فوتبال کارش را آغاز کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «سیدمیرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال، امروز شنبه کارش را به صورت رسمی در این فدراسیون آغاز کرد.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه رای به عزل موقت «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رئیس فدراسیون فوتبال داده و ماجدی را به‌عنوان سرپرست انتخاب کردند. 

قرار است اردیبهشت ماه سال آینده مجمع فدراسیون تشکیل جلسه داده و برای برکناری نهایی یا ادامه فعالیت عزیزی‌خادم رای گیری شود.

بر اساس این گزارش، امروز اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، بر لزوم حفظ انسجام و اولویت‌بندی دقیق کارها تاکید کردند. اعضای هیات رییسه همچنین حفظ آرامش و امنیت خاطر تیم‌های ملی در رده‌های مختلف، علی‌الخصوص تیم ملی بزرگسال در آستانه جام جهانی فوتبال را اولویت شماره یک این فدراسیون اعلام کردند و در راستای تامین زیرساخت‌ها و منابع لازم برای حضور درخشان تیم ملی در این رقابت‌ها به بحث و بررسی پرداختند.

سپس ماجدی ضمن تشکر از اعتماد اعضای هیات رییسه در انتخاب او بعنوان سرپرست، تاکید کرد در این مقطع بطور ویژه نیازمند هم‌افزایی و مشورت همه دلسوزان ورزش و پیشکسوتان و کارشناسان و خبرگان فوتبال کشور هستیم و این اطمینان خاطر را به خانواده بزرگ فوتبال ایران می‌دهیم که نهایت دقت و حساسیت را نسبت به مسایل به کار خواهیم گرفت و انشالله دوره درخشانی را در کنار هم خواهیم ساخت.

ماجدی همچنین افزود امروز همه ما، فارغ از هر رنگ و دسته‌بندی باید به فکر موفقیت و اهتزاز پرچم سه رنگ کشور عزیزمان باشیم و در فدراسیون رنگی جز رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید