فریده جعفری مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار برای حمایت ویژه از نیازمندان، گفت: تمام افراد فاقد بیمه ساکن در مناطق حاشیه نشین این استان می‌توانند با مراجعه به ۵۸ دفتر خدماتی این سازمان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

 تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتن حاشیه‌نشینان آذربایجان‌غربی

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فریده جعفری روز سه‌شنبه اظهار داشت: این طرح با مشارکت سازمان بیمه سلامت  وسایر نهادهای حمایتی و در قالب ارائه  بسته‌های خدمتی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از دی ماه شروع شده و تا زیرپوشش قرار دادن تمام ساکنان مناطق حاشیه نشین در آذربایجان‌غربی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: ۵۷۰ هزار نفر از جمعیت آذربایجان غربی در صندوق بیمه همگانی تحت پوشش بیمه رایگان هستند و این روند در راستای کمک با افراد کم برخوردار و تحت پوشش بیمه قرار دادن آنهاست.

جعفری  بیان کرد: تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه سلامت صاحب دفترچه بیمه شوند.

وی با اشاره به جمعیت سه میلیون و ۲۶۵ هزار نفری آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ۶۲.۴ درصد از جمعیت این استان در حال حاضر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی بیش از ۲ میلیون نفر در این استان بیمه شده دارد که تحت پوشش پنج صندوق این سازمان (صندوق کارکنان دولت، صندوق روستاییان و عشایر و ساکنان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر، صندوق سایر اقشار، صندوق بیمه سلامت همگانی و صندوق بیمه سلامت ایرانیان) می‌باشند.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید