۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 55334864

قدمت روستای توریستی کندوان به بیش از شش هزار سال قبل برمیگردد. تحقیقات باستان‌شناسی قدمت آن‌را تا هفت هزار سال نیز تخمین زده است.

هتلی صخره‌ای در دل کندوان

به گزارش سلام نو به نقل از تریپ یار، سوئیت های هتل صخره ای تورال دو اتاقه می باشد به همراه آشپزخانه حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی که کاشیهای بکار رفته در آنها تلفیقی از سنتی و مد روز و بهترین و شیک ترین نوع موجود در بازار انتخاب شده است و مجموعه سوئیت کلاّ در داخل صخره و سنگ ساخته شده است.  

یکی از اتاقها دارای تنور سنتی بوده که می توان رویش کرسی گذاشت و دور آن نشست. و دراین اتاق دوباب کمد دیواری نصب شده جهت لباسها و لحاف و تشکها و سایر وسایل. در این اتاق سه عدد تاغچه سنتی ایجاد شده .این اتاق دارای  یک عدد تخت دو نفره و یک تخت تک نفره  جهت استفاده می باشد .

اتاق دیگری دارای پنجره بزرگ چشم اندازی بی نظیر و درانتهای اتاق یک باب شاهنشین به ابعاد ۲/۵×۲/۵ متر مربع جهت نشستن و سرو غذا توضیح اینکه یک دستگاه تلوزیون LED چهل اینچ طاغچه مخصوص خود نصب شده است . دراین اتاق یک سری مبل کاملا چوبی و سنتی ۸ نفره چیدمان شده است. همچنین این اتاق دارای ۴ عدد طاغچه سنتی و ۲ عدد تخت تک نفره می باشد. 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید