۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 55333864

میثاق معمارزاده و چهار بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس برای دریافت مطالبات قدیمی خود از سوی کمیته تعیین وضعیت حکم دریافت کرده‌اند و پرسپولیس تا زمان تسویه حساب با آنها حق فعالیت در نقل و انتقالات را ندارد.

بسته شدن مجدد پنجره پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، طی دو هفته اخیر در نقل و انتقالات زمستانی پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس تهران با شکایت‌های مختلف بسته شد اما در اقدامی جدید بازیکنان سابق این باشگاه هم علیه سرخپوشان حکم گرفته‌اند.

در شرایطی که علیرضا بیرانوند و باشگاه شهرخودرو مشهد پس از مذاکره با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده و شکایت خود را پس گرفته تا پرسپولیس در نقل و انتقالات مشکلی نداشته باشد اما در اقدامی جدید احکام جدید کمیته تعیین وضعیت علیه پرسپولیس خواهد بود.

میثاق معمارزاده و چهار بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس تهران برای دریافت مطالبات قدیمی خود از سوی کمیته تعیین وضعیت حکم دریافت کرده‌اند و باشگاه پرسپولیس تا زمان تسویه حساب با آنها حق فعالیت در نقل و انتقالات را ندارد.

در حالیکه تنها کمتر از ۴۸ تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمان باقی مانده است این خبر شوک جدیدی به یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس برای تقویت این تیم در فرصت باقی مانده از جذب بازیکن است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید