مک کنزی، فرمانده سنتکام گفت: ما در امر اطلاعات نظامی، شناسایی و قابلیت‌های رصد پهپادها در یمن محدودیت فراوان داریم. رویت یمن دشوار است.

آمریکا به ناتوانی در رهگیری حملات نیروهای مردمی یمن اذعان کرد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک مک کنزی، رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به «سنتکام» که ناظر عملیات‌های ارتش آمریکا در خاورمیانه (غرب آسیا) است اذعان کرد ارتش آمریکا با توجه به پهناور بودن کشور یمن، دچار محدودیت‌ های فراوانی در شناسایی و رصد حملات از جانب این کشور است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، مک کنزی در مصاحبه‌ای بعد از سفر به ابوظبی در اوایل هفته جاری گفت: ما در امر اطلاعات نظامی، شناسایی و قابلیت‌های رصد پهپادها در یمن محدودیت فراوان داریم. رویت یمن دشوار است.

وی گفت: یمن کشوری بزرگی است و شما مجبورید بر اساس اولویت‌ ها تصمیم بگیرید.

کارشناسان می‌گویند کمک به متحدان آمریکا برای ردیابی و نابود کردن مراکز پرتاب موشک جنبش انصارالله یمن بدون داشتن سطح مشخصی از این قابلیت‌ها کار دشواری است خصوصا هنگامی که قرار است با پرتابگرهای موشکی سیار برخورد شود.

انصارالله یمن ضمن اطلاع از ارزش این اطلاعات، پهپادهای آمریکایی را هدف می‌گیرد. آن‌ها از زمان آغاز فرماندهی مک کنزی در مارس ۲۰۱۹ میلادی دو پهپاد آمریکایی و شمار زیادی از پهپادهای کشورهای متحد آمریکا در منطقه را ساقط کرده اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید