رنگ‌ها با توجه به تصاویری که به آن‌ها اشاره می‌کنند و احساساتی که برانگیخته‌اند، نام‌گذاری شده‌اند.

رنگ‌هایی که شما را علاقه‌مند به سفر می‌کند!

به گزارش سلام نو وجودبعضی رنگ‌ها در عکس‌های سفر می‌تواند بیشترین درگیری را به همراه داشته باشد. برخی از رنگ‌ها توانایی جذب بینندگان را دارند، به‌ویژه وقتی صحبت از عکاسی در سفر می‌شود.

برای شناسایی اینکه کدام یک از این رنگ‌ها بیشترین علاقه را به خود جلب می‌کنند، مؤسسه رنگ پنتون، پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار Fohr و Visit Carlsbad با یکدیگر همکاری کردند تا بیشترین عکس‌ها را از ۷۵ اینفلوئنسر مختلف که ۵۰۰۰۰ نفر یا بیشتر دنبال می‌کردند تجزیه و تحلیل کنند و این چهار مورد را پیدا کردند. رایج ترین رنگ‌ها که به عنوان بخشی از مطالعه مورد بررسی قرار گرفتند را بیان می‌کنیم.

رنگ‌ها با توجه به تصاویری که به آن‌ها اشاره می‌کنند و احساساتی که برانگیخته‌اند، نام‌گذاری شده‌اند.

طلوع رز

طلوع رز (که به صورت صورتی ملایم و غبارآلود توصیف می‌شود)، آبی اثیری (رنگ آبی گسترده‌ای که اغلب در آسمان‌های باز دیده می شود)، اعماق اقیانوس (سایه‌ای آرام بخش شبیه به رنگ دریا و تالاب‌های عمیق)، و طلای برداشت  (Harvest Gold) زد گرم که یادآور گل‌های پاییزی و غروب خورشید است.ش

طلوع رز به دلیل ارتباط آن با طلوع آفتاب و طلوع صبح زود، زمانی که حس آرامش را می‌توان احساس کرد، نام خود را به خود اختصاص داد. به گفته لوری پرسمن، معاون مؤسسه رنگ پنتون، این رنگ که در گل‌ها نیز یافت می‌شود، با عناصر طبیعی و درخشش طبیعی سالم همراه است و افکار سلامتی را به هم پیوند می‌دهد.

رنگ‌هایی که شما را علاقه‌مند به سفر می‌کند!

آبی اثیری

عمق اقیانوس یک رنگ نیلی است که سبز و آبی را فیگام می‌کند، رنگ‌های نمایش داده شده اغلب در اقیانوس‌ها، ساحل‌های ساحلی و در تالاب‌های عمیق یافت می‌شود. رنگ ترکیبات را از هر دو آبی و سبز ترکیب می‌کند، از جمله احساسات آرامش اغلب همراه با آبی و احساس آرامش و شفا دادن به سبز است. این رنگ یادآور آسمان آبی روشن است، به احساس فرصت‌های بی پایان برای خارج شدن و کشف طبیعت. رنگ چیزی است که ما اغلب روزانه آن را می‌بینیم، به همین دلیل است که مطبوعات می‌گویند رنگ نیز احساس آرامش و آرامش را در هنگام دیدن، مشاهده می‌کند.

"رنگ همیشه بخشی از این است که ما سفر می‌کنیم، تمایل به "دیدن" یک مکان جدید ریشه در یک تصویر ذهنی است که ما قبلا آن را جلب کرده‌ایم. " گریس موری در بیانیه‌ای گفت. "ما به زمین و شهرها کشیده شده‌ایم که به نظر می‌رسد به شدت متفاوت با خود ماست."

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید