علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رییس شورای موسسه گنجینه ملی آب ایران، در حکمی محمدحسین رنجبران را به عنوان رییس گنجینه ملی آب ایران منصوب نمود.

مجری صدا و سیما رییس گنجینه ملی آب ایران شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «گنجینه ملی آب ایران» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به‌منظور حفظ ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن غنی و گران‌بهای گذشتگان کشور و ارائه تلاش بی وقفه آنان در استفاده هرچه مفیدتر از آب تشکیل شده است.

معرفی و انتقال میراث ارزشمند گذشتگان در زمینه آب به نسل حاضر و آیندگان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای جهت ارتقای آگاهی عمومی، نمایش زیبایی‌های این نعمت و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای فرهنگ‌سازی درست در زمینه مصرف بهینه آب و استفاده از تجربیات بین المللی در این عرصه، از جمله اهداف تشکیل این مؤسسه است.

شورای مؤسسه گنجینه ملی آب ایران متشکل از وزیر نیرو به عنوان رییس شورا و معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و همچنین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، شهردار تهران و رییس گنجینه است که دبیری آن شورا را بر عهده دارد.

محمدحسین رنجبران که ریاست گنجینه ملی آب را عهده‌دار شده، سابقه مدیرکل سابق روابط عمومی سازمان صداوسیما و وزارت رفاه و تأمین اجتماعی و سردبیری و تهیه‌کنندگی و اجرای چند برنامه گفت‌وگومحور رسانه ملی را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید