مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از به توافق رسیدن این باشگاه با علیرضا بیرانوند و رفع قریب‌الوقوع مشکل پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به زودی خبر داد.

پرسپولیس و بیرانوند به توافق رسیدند / احتمال بازگشت رضاییان به جمع قرمزها

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی لشکری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: ما با بیرانوند و مدیر برنامه اش به توافق رسیدیم که طلبش را در ۳ قسط پرداخت کنیم و به زودی پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز می‌شود.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس مبلغ ۲/۵ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و او بعد از پایان مهلت از پرسپولیسی‌ها شکایت کرد و پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شب قبل از بازی سوپرجام برابر فولاد بسته شد. پرسپولیسی‌ها که از اقدام بیرانوند ناراحت شده بودند بیانیه‌ای علیه این گلر صادر کردند و او هم به این بیانیه واکنش نشان داد. البته بیرانوند موافقت کرد که بخشی از مطالبات خود را ببخشد و یک میلیارد تومان در ۳ قسط دریافت کند.

قرارداد گوهری بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی ثبت می شود 

بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در ابتدا قصد داریم قرارداد گوهری را ثبت کنیم و کارت بازی اش را بگیریم و با بازیکنانی که در حال مذاکره هستیم بتوانیم با آن‌ها قرارداد ببندیم.  

رضاییان با دریافت رضایت نامه اش پرسپولیسی می شود 

 رضاییان در لیست خرید گل محمدی قرار دارد و مذاکراتی با این بازیکن صورت گرفته و اگر او بتواند رضایت نامه اش را از باشگاه الدحیل قطر بگیرد، پرسپولیسی می‌شود.  

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید