هتل سوئنو سیده یکی از هتل های شیک و مدرن آنتالیا در منطقه سیده می باشد که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است. هتل ۵ ستاره سوئنو آنتالیا در ساحل ساید واقع شده و چشم انداز پانارومایی از دریای مدیترانه دارد.

بهترین هتل های آنتالیا را بشناسید

اگر عاشق هوای گرم هستید و مشتاق هستید که بیشتر وقت خود را صرف تفریحات آبی در استخر هتل های لوکس خود کنید ، بهار و تابستان را به شما توصیه می کنیم. این دوره قطعاً زمان سالی است که همه چیز در آنتالیا در حال رخ دادن است. زندگی شبانه شلوغ است ، استراحتگاه ها پر است و کارهایی که باید انجام دهید فراوان است.

آمدن به آنتالیا در بهار و تابستان بهترین زمان برای کنار گذاشتن استرس روزانه زندگی در خانه و استراحت کامل است. آنتالیا دارای طیف گسترده ای از اقامتگاههای فراگیر است که در همه کلاسهای قیمتی برای تعطیلات مناسب ارائه می شود. اگر تصمیم دارید در این دوره بیایید ، توصیه می کنیم اقامتگاهی را با بیشترین امکانات رفاهی انتخاب کنید زیرا بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانید.

زیباترین امکانات در منطقه بلک برای کسانی که به دنبال یک روستای تفریحی لوکس هستند قرار گرفته است. امکانات و غذاهای اینجا معمولاً بسیار خوب است ، اما از نظر کیفیت دریا چندان خوب نیست. مجلل ترین امکانات شهر بعد از بلک بین مرزهای کمر واقع شده است. دریای این منطقه بسیار زیباتر از جاهای دیگر است. برای کسانی که به دنبال یک روستای تفریحی لوکس هستند ، لارا می تواند جایگزین مناسبی باشد.اگر می گویید 'من هتل های بوتیک را دوست دارم ، همه چیز را دوست ندارم' ، مناطق کاس - کلکان در واقع برای شما مناسب است. با این حال ، اخیراً قیمت ها افزایش یافته است.

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا

هتل 5 ستاره سوئنو دلوکس بلک (Sueno Deluxe Belek Hotel) در منطقه زیبا و ساحلی بلک شهر آنتالیا قرار گرفته است. با اقامت در  می توانید به هر چیزی که نیاز داشته باشید و حتی بیشتر از انتظاراتتان دسترسی پیدا کنید هتل سوئنو دلوکس آنتالیا اقامتی رویایی را با امکانات بی نظیر خود برای شما رقم خواهد زد. از تعطیلات خود در ساحل اختصاص وسیع و گسترده هتل سوئنو دلوکس و استخرهای شنا به همراه فعالیت های تفریحی برای کودکانتان لذت ببرید. هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا علاوه بر خدمات all-inclusive (خدمات رایگان تا ساعت 12 شب) برگزار کننده کنسرت های فوق العاده جذاب به همراه فعالیت های تفریحی و نمایش انیمیشن می باشد

هتل سوئنو دلوکس بلک
هتل سوئنو دلوکس بلک

امکانات هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

سالن اسپا، آبگرم و مرکز سلامتی

اینترنت رایگان

هتل سوئنو دلوکس دارای ساحل اختصاصی و تراس میباشد

استخر رو باز خانوادگی مناسب برای استفاده کودکان در محیط هتل

پارکینگ رایگان هتل

شاتل فرودگاه تا هتل سوئنو دلوکس.

هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا

خدمات کلاس جهانی را در هتل سوئنو دلوکس سیده آنتالیا تجربه کنید. هتل سوئنو سیده شهر آنتالیا از مجموعه هتل های 5 ستاره کشور ترکیه می باشد. هتل Sueno که در نزدیکی ساحل سیده در آنتالیا واقع شده است و دارای منظره پانوراما از دریای مدیترانه، چندین استخر سرپوشیده و روباز و آبگرم لوکس می باشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی و منطقه ای برای اجرای محیطی است. اتاق های این هتل نیز دارای مبلمان و بالکن هستند. فضاهای مخصوص حمام آفتاب و چترها را می توانید در منطقه ساحل خصوصی پیدا کنید. فعالیتهای جذاب و هیجان انگیزی مانند غواصی، اسنکرولینگ و دیگر ورزش های بادی در این هتل موجود است. امکانات گسترده با آبگرم مانند اتاق ماساژ، حمام ترکی آرامش بخش، حمام و وان آب گرم نیز در این هتل موجود می باشند. کسانی که اهل ورزش هستند می توانند از مرکز تناسب اندام و زمین تنیس در محل هتل سوئنو سیده آنتالیا بهره مند شوند. برای کودکان نیز در هتل Sueno Beach Side استخر کودک و زمین بازی موجود می باشد. میهمانان می توانند در اتاقهای دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای تماشا کنند. همچنین هر کدام از اتاق ها دارای یک مینی بار و حمام اختصاصی با سشوار است. بهترین غذاهای منطقه ای و بین المللی در رستوران هتل سوئنو ساید آنتالیا سرو می شوند و نوشیدنی های خنک و خوشمزه در بار این هتل ارائه می شود.

هتل سوئنو سیده یکی از هتل های شیک و مدرن آنتالیا در منطقه سیده می باشد که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده است. هتل ۵ ستاره سوئنو آنتالیا در ساحل ساید واقع شده و چشم انداز پانارومایی از دریای مدیترانه دارد.

نمایی از هتل دلوکس سیده
نمایی از هتل دلوکس سیده

اتاق های هتل سوئنو سیده آنتالیا

اتاق های هتل سوئنو سیده دارای یخچال و فریزر، تلویزیون، حمام و اینترنت وای فای می باشد. علاوه بر آن اتاق ها استاندارد و دارای مبل راحتی است که می تواند به عنوان یک رختخواب راحت برای بزرگسالان استفاده شود. تمامی ۷۶۰ اتاق هتل سوئنو سیده امکانات کافی برای رفاه میهمانان خود را داراست.

رزرو هتل آسکا لارا

آیا می خواهید در تور آنتالیا یک اقامتگاه دلپذیر در لارا بمانید؟ هتل آسکا لارا ریزورت اند اسپا یک هتل 5 ستاره لوکس است که برای تعطیلات عالی مناسب است. بیش از چندین مسافر به هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا با میانگین 8 امتیاز می دهند. این هتل امکانات زیادی از جمله اسپا دارد. بیشتر بدانید؟ سپس برای اطلاعات بیشتر به عکس ها و نظرات هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا نگاهی بیندازید! آیا برای یک تعطیلات فوق العاده در ترکیه آماده هستید؟ همین امروز تعطیلات هتل آسکا لارا توچال و اسپا خود را رزرو کنید!

هتل آسکا لارا توسط یک جاده به دو قسمت تقسیم شده است. این هتل دارای امکانات پارک آبی، استخر، رستوران، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی میباشد. هتل آسکا لارا دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد. شما می توانید از وعده های غذایی خود به صورت سلف سرویس لذت ببرید، رستوران های این هتل غذاهای سنتی ترکی، شرق دور و غذاهای ایتالیایی سرو می کنند.

نمایی از هتل آسکا لارا
نمایی از هتل آسکا لارا

اتاق‌های آسکا لارا

(تقریباً 40-48 متر مربع) دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب ترکیبی، حمام با دوش، توالت و سشوار، تلویزیون، تلفن و مینی‌بار هستند. همچنین دارای گاوصندوق اجاره ای، کتری، قهوه ساز و چای ساز، تهویه مطبوع و بالکن می باشد. شما همچنین می توانید اتاقی با در ورودی یا منظره استخر رزرو کنید.

اتاق استاندارد - دسترسی معلولان

سوئیت اجرایی با منظره دریا

اتاق خانوادگی

اتاق دو نفره اکونومی

اتاق استاندارد دونفره یا دوقلو با نمای استخر

سخن پایانی:

اگر مسافر تور آنتالیا هستید اقامت در یکی از هتل های ذکر شده را تجربه نمایید در طی ماه ها و سال های اخیر این هتل ها توجه زیادی را جلب کردند.

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید