سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در این دیدار حمایت کامل خود را از نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی اعلام و برای این ورزشکاران در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

وزیر ورزش با نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی دیدار کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سیدحمید سجادی که به دعوت همتای چینی خود در پکن حضور دارد، امروز شنبه در دهکده بازی‌های المپیک زمستانی با نمایندگان ایران در این بازی‌ها دیدار کرد.

در این دیدار که در ۹۰ کیلومتری شهر پکن، در دهکده شهر یانکی برگزار شد، وزیر ورزش و جوانان حمایت کامل خود را از نمایندگان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی اعلام و برای این ورزشکاران در مسابقات پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

«سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی المپیک نیز در این دیدار حضور داشت.

بازی‌های المپیک زمستانی پکن از روز گذشته جمعه آغاز شد. کاروان ورزشی کشورمان با سه ورزشکار و ۲ مربی در رشته‌های اسکی آلپاین و صحرانوردی در این بازی‌ها شرکت کرده است.

«عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» ۲ نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.

قرار بود «سیدستار صید» المپین با سابقه اسکی صحرانوردی کشورمان و «مصطفی میرهاشمی» مربی اسکی صحرانوردی به این دوره از بازی‌ها اعزام شوند که به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اعزام به چین بازماندند. با موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، «دانیال ساوه شمشکی» به عنوان ورزشکار اسکی صحرانوردی و «محمدتقی شمشکی» به عنوان مربی این رشته جایگزین صید و میرهاشمی شدند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید