جمع کل فوتی‌ها در ۱۵ بهمن امسال ۲۰۰ نفر و در سال ۹۹ جمع فوتی‌ها در همین تاریخ ۱۷۳ نفر بوده است که نشان می‌دهد آمار فوتی‌ها روند افزایشی داشته است.

 شپیور امیکرون در کشور به صدا درآمد / آخرین آمار فوتی‌های کرونا در تهران اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، شپیور امیکرون در کشور به صدا در آمده و آمار مبتلایان و متوفیان ناشی از این بیماری در حال افزایش است. عضو شورای شهر تهران می گوید نیمی از متوفیان کرونا مربوط به تهران است و فقط در ۱۵ بهمن ۳۰ نفر بر اساس آمار بهشت زهرا (س) به دلیل کرونا جان باخته اند.

درباره آمار متوفیان کرونا در تهران به سراغ ناصر امانی عضو شورای شهر تهران رفتیم که از وی درباره آمار متوفیان که در سازمان بهشت زهرا (س) ثبت شده است سوال کنیم. وی درباره این موضوع گفت: متأسفانه آمار فوتی‌های کرونا در تهران در حال افزایش است و روز گذشته ۱۵ بهمن ۳۰ نفر به دلیل این بیماری جان باختند که آمار آنها در سازمان بهشت‌زهرا (س) ثبت شده است.

وی افزود: از تعداد کل متوفیان ۱۶ نفر مرد، ۱۴ نفر زن بوده‌اند که ۱۹ نفر آنها در سازمان بهشت‌زهرا (س) تدفین شده و ۱۱ نفر به خارج از این سازمان جهت تدفین انتقال یافته‌اند.

افزایش فوتی های ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ به دلیل کرونا

این عضو شورای شهر تهران گفت:‌ آمار فوتی‌های ۱۵ بهمن امسال نسبت به سال گذشته در سال ۹۹ روند افزایشی داشته است و به طور کلی روز گذشته ۲۰۰ نفر در تهران آمار فوت آنها در سازمان بهشت‌زهرا (س) شده که ۷۱ نفر آنها مرد، ۵۸ نفر زن و یک نفر نوزاد بوده است. همچنین ۷۰ نفر از این متوفیان به خارج از سازمان جهت تدفین منتقل شده‌اند.

۵۰ درصد فوتی‌های کرونایی کشور مربوط به تهران

امانی اعلام کرد:‌جمع کل فوتی‌ها در ۱۵ بهمن امسال ۲۰۰ نفر و در سال ۹۹ جمع فوتی‌ها در همین تاریخ ۱۷۳ نفر بوده است که نشان می‌دهد آمار فوتی‌ها روند افزایشی داشته است.

وی در پایان گفت:‌متأسفانه ۵۰ درصد فوتی‌های کرونایی کشور به تهران تعلق داشته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید