فروشگاه آنلاین و اینترنتی دیجی کالا که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی موجود در ایران است توانسته ۸۵ درصد سهام بازار فروش آنلاین را در ایران به خود اختصاص دهد. دیجی کالا در تهران مستقر است و روزانه بیش از ۴ تا ۶ میلیون بازدید کننده به این سایت سر می‌زنند.

چقدر با دیجی کالا آشنایی دارید؟

دیجی کالا یکی از مهم‌ترین و امن‌ترین بازارهای فروش آنلاین در ایران است. این سامانه خرده فروشی آنلاین زمانی پایه گذاری شد که بنیان گذار دیجی کالا به کسب و کار عکاسی علاقه مند بود. وی پس از جستو کردن در اینترنت متوجه این شد که سامانه قابل اطمینانی را برای خرید دوربین در اینترنت پیدا نمی‌کند. وی پس از خرید کردن از بازار خیابان جمهوری متوجه شد لنز دوربینی که خریداری کرده است دست دوم و تعمیر شده است. پس از این ماجرا تصمیم به راه اندازی سامانه اینترنتی دیجی کالا گرفت. در این مقاله قصد داریم تا درباره این مسئله که دیجی کالا تا چه میزان امن و قابل اطمینان است به بررسی شواهد بپردازیم. اگر از دیجی کالا خرید می‌کنید پیشنهاد ما به شما این است که مطالعه کردن این مقاله را از دست ندهید.

دیجی کالا تا چه حد قابل اطمینان است؟                                    

فروشگاه آنلاین و اینترنتی دیجی کالا که یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی موجود در ایران است توانسته ۸۵ درصد سهام بازار فروش آنلاین را در ایران به خود اختصاص دهد. دیجی کالا در تهران مستقر است و روزانه بیش از ۴ تا ۶ میلیون بازدید کننده به این سایت سر می‌زنند. دیجی کالا یکی از بزرگترین خرده فروشی‌های اینترنتی در خاورمیانه است. طبق گزارشاتی که در اوایل سال ۱۴۰۰ تهیه شد بیش از ۴ میلیون کالای مختلف توسط ۱۱۰ ۷۰ هزار فروشنده برای فروش توسط این سامانه ارزش شده است. جالب است که بدانید فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ظرفیت پردازش صدهزار کالا را در روز دارد. با این آمار و ارقام بدون شک دیجی کالا یکی از امن‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران محسوب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا چه تعداد پرسنل دارد؟                 

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از جایی شروع شد که حمید و سعید محمدی که به کار عکاسی علاقه داشتند موفق به پیدا کردن سامانه خرید آنلاین امن در اینترنت نشدند. این اتفاق باعث شد که اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا کنند. این شرکت در ابتدا با ۵ نفر پرسنل شروع به کار کرد. شرکت دیجی کالا توسط برادران محمدی در سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرد و به آن چنان موفقیتی رسید که در سال ۱۳۹۲ و در اسفند ماه تعداد پرسنل‌اش به بیش از ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرده بود. بنا به گفته مدیران دیجی کالا تا پایان سال ۱۳۹۳ پرسنل این سامانه به ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرد. جالب‌تر اینکه در شهریور ۱۳۹۷ تقریبا دو هزار و ۲۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار بودند. در چندین سال اخیر این سامانه بزرگ اینترنتی توانسته به پیشرفت و موقعیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

دیجی کالا در چه زمینه‌هایی خدمت عرضه می‌کند؟

دیجی یک سامانه اینترنتی فروش آنلاین است که در واقع مدل کسب و کار مجازی و خرده فروشی دارد. به غیر از فروشگاه آنلاین زیر مجموعه‌های دیجی کالا در زمینه‌های مختلف در حال عرضه محصولات مختلف می‌باشند. برای مثال دیجی استایل که در کار فروش پوشاک است، فیدیو بوک که یک فروشگاه اینترنتی کتاب است و دیجی کلاب همه و همه جزو فروشگاه‌های این سامانه محسوب می‌شوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید