در دوره‌های مراقبت از پوست و مو اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار علاقمندان قرار میگیرد. داشتن پوستی شاداب و موهایی در خشان و سالم در جذابیت چهره نقش زیادی دارد.

معرفی دوره مراقبت از پوست و مو

در دوره آموزش مراقبت پوست و مو و زیبایی، با انواع مشکلات پوستی آشنا خواهید شد. همچنین در مورد راه درمان مشکلات پوستی و حتی چگونگی تشخیص نوع پوست آشنا می‌شوید. دوره آموزش مراقبت از پوست و مو، یک دوره بسیار کاربردی می‌باشد که توسط آن اطلاعات و آگاهی زیادی به دست می‌آورید. دوره مراقبت پوست و زیبایی برای افراد علاقمند به موضوعات زیبایی بسیار مفید می‌باشد. امروزه در کشور ما اهمیت به زیبایی و مراقبت از پوست و مو بسیار رواج پیدا کرده است. به همین جهت، کسانی که به دنبال کار با درآمد عالی هستند، گذراندن این دوره ها به این افراد پیشنهاد می‌شود. در دوره مراقبت از پوست و مو تمام تکنیک ها و روش ها با بهترین کیفیت، آموزش داده می‌شود. همچنین بعد از گذراندن این دوره، مدرکی معتبر از سازمان فنی حرفه‌ای به افراد اعطا می‌گردد.

 

شرایط و توضیحات کلاس آموزش مراقبت از پوست و مو

در دوره مراقبت از پوست ومو، تمامی نکات لازم جهت داشتن پوستی شاداب و با طراوت ارائه می‌شود. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی، داشتن پوست و موی سالم و باطراوت می‌باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. گذراندن دوره آموزش مراقبت از پوست و زیبایی برای تمامی بانوان توصیه می‌شود. چرا که اطلاعات مفید و کاربردی در اختیار همه قرار می‌دهند. روزانه، هزاران عامل محیطی همچون آب و هوا، استرس و ... پوست و مو را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در این دوره ها با آموزش مراقبت از پوست و مو می‌توانید در مقابل انواع عوامل محیطی از پوست و مو خود محافظت کنید. مجتمع فنی تهران یکی از بهترین و معتبرترین مجتمع ها است که دوره‌های مراقبت از پوست و مو را اصولی آموزش می‌دهد. شرایط شرکت در دوره‌ های مراقبت از پوست و مو، داشتن اطلاعات عمومی کافی، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و برخوردار بودن از سلامت جسمانی می‌باشد.

شرایط نگهداری از پوست

شرایط نگهداری از پوست

سر فصل‌های تئوری و عملی دوره آموزش مراقبت از پوست

اولین و مهم‌ترین سرفصل دوره مراقبت و زیبایی پوست و مو ، استریل و ضدعفونی کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است. یادگیری مشاوره و گفت و گو با مراجعین دومین سرفصل می‌باشد. در گفت و گو با مراجعین، بایستی به تمامی روش‌های شناخت نوع پوست و مشکلات پوستی مسلط باشید. سومین سرفصل‌ مهم این دوره، آنالیز پوست می‌باشد. منظور از آنالیز پوست، شناخت نوع پوست و آناتومی پوست می‌باشد. آماده کردن پوست مشتریان جهت انجام خدمات، پنجمین سرفصل است. در این سر فصل بایستی به روش‌های تمیز کردن پوست و روش‌های انجام ماساژ صورت مسلط باشید. هیدراته کردن یا آبرسانی کردن پوست خشک، ششمین سرفصل است. در این سر فصل بایستی با انواع کرم ها و مرطوب کننده ها آشنایی کامل را داشته باشیم. هفتمین سرفصل، پاکسازی کردن پوست چرب می‌باشد. آخرین و مهم‌ترین سرفصل، رفع اسکارهای پوستی می‌باشد. مجتمع فنی تهران یکی از بهترین مرکزآموزش‌هایی است که دوره‌های تخصصی مراقبت از پوست و مو را به طور اساسی و کامل آموزش می‌دهد.

 

مراحل آموزش پاکسازی پوست صورت

اولین مرحله در دوره پاکسازی پوست صورت، آشنا شدن با انواع مشکلات پوستی و تشخیص نوع پوست می‌باشد. در دومین و مهم‌ترین مرحله از انجام پاکسازی پوست، درست کردن انواع آبرسان ها و ماسک ها با توجه به نوع و مشکلات پوست می‌باشد. در مرحله سوم بایستی با توجه به نوع و مشکلات پوست، از لایه بردار مناسب بهره بگیرند. مرحله چهارم، ماساژ دادن صورت با انواع تجهیزات ماساژور می‌باشد. در آخرین مرحله بایستی عملیات پاکسازی پوست را به کمک مربی در پوست صورت مدل انجام دهید. ناگفته نماند که در دوره مراقبت از پوست و مو، پاکسازی پوست صورت از اهمیت بالایی برخوردار است.

آموزش پاکسازی پوست صورت
آموزش پاکسازی پوست صورت

آموزش دوره تخصصی مراقبت از پوست و مو

مهم‌ترین سر فصل‌های پاکسازی تخصصی پوست صورت مزوتراپی، اسید تراپی، درست کردن انواع ماسک‌های سازگار با پوست و کربوکسی تراپی می‌باشد. ناگفته نماند که در مجتمع فنی تهران دوره تخصصی مراقبت از پوست و مو به هنرجویان با بهترین و اصولی‌ترین روش آموزش داده می‌شود. سرانجام مدرک فنی حرفه‌ای و معتبر به هنرجویان اعطا می‌شود. در آموزش دوره تخصصی مراقبت از پوست، امکان تمرین کردن بر روی انواع مدل‌های طبیعی و مصنوعی وجود دارد. سرانجام به کار با تمام دستگاه‌های پیشرفته پوست مسلط می‌شوید.

دوره تخصصی مراقبت از پوست و مو

زیبایی و شادابی پوست و مو از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه با توجه به پیشرفت علم و دانش، دوره‌ تخصصی مراقبت پوست و مو تمامی اطلاعات اصولی و حرفه‌ای را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند. در دوره‌های مراقبت از مو، بازسازی، تقویت موهای آسیب دیده و شکننده و ترمیم موها به هنرجویان آموزش داده می‌شود. در این دوره بایستی ابتدا روش‌های شناخت نوع مو آموزش داده شود. سپس آسیب شناسی موهای سوخته شده توسط رنگ و دکلره آموزش داده می‌شود. بعد از آسیب شناسی موها، بایستی روش مواد گذاری اصولی به هنرجویان آموزش داده شود. شناخت بهترین برندهای مواد احیا و مراقبت از مو، مهم‌ترین بخش آموزش مراقبت از مو می‌باشد. مراقبت از پوست و مو در زیبایی چهره فرد نقش بسیار مهمی دارد.

دوره تخصصی مراقبت از پوست و مو
دوره تخصصی مراقبت از پوست و مو

دوره آموزش مراقبت از پوست

در این دوره تمام اطلاعات و روش‌های مراقبت از پوست، جوانسازی و شادابی و طراوت پوست در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. داشتن پوستی شاداب، جوان و با طراوت در زیبایی و جذابیت چهره نقش بسیار مهمی دارد. همچنین داشتن موهایی براق و شاداب نیز در جذابیت چهره نقش به سزایی دارد. پوست صورت و موها در مقابل عوامل محیطی همچون رژیم غذایی نامناسب، آب و هوا و استرس قرار دارند. به همین دلیل بایستی به پوست و مو رسیدگی کرد تا تحت تاثیر عوامل محیطی قرار نگیرند. در دوره‌های مراقبت از پوست و مو انواع دستگاه ها و تجهیزات را معرفی می‌کنند. در دوره اسکین کِر مجتمع فنی تهران ، تمامی مراحل مراقبت از پوست، شناخت تمامی تجهیزات و ... در اختیار علاقمندان به زیبایی قرار می‌گیرد. این دوره یکی از معتبرترین و اصولی‌ترین دوره‌های مجتمع فنی تهران می‌باشد. علاوه بر این که مدرکی معتبر به هنرجویان اعطا می‌کنند.

سخن پایانی

گذراندن دوره مراقبت از پوست و مو به تمامی بانوان علاقمند به زمینه زیبایی توصیه می‌شود. در دوره‌های آموزش مراقبت از پوست و مو و زیبایی، نحوه پاکسازی پوست، نحوه احیا کردن موها و ... در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. داشتن پوستی با طراوت، شاداب و جوان در زیبایی و جذابیت چهره نقش زیادی دارد. همچنین داشتن موهایی درخشان و سالم در زیبایی و جذابیت چهره نقش به سزایی دارد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید