رییس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور انتظامی گفت: جاده هراز که به علت اجرای عملیات عمرانی تونل نشل در کیلومتر ۶۳ تا ۶۵ از نیمه شب شنبه (نهم بهمن) مسدود شده بود، ظهر امروز (چهارشنبه) بازگشایی شد.

کدام محورهای مسدود اصلی کشور مسدود است؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی با بیان اینکه اکنون همه جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی باز و تردد به صورت روان در حال انجام است، افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، محورهای مسدود اصلی شامل دهگلان - حسین آباد، سقز - مریوان و ریگان - ایرانشهر است.

به گفته وی، محور بندرخمیر - بندرلنگه تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

شیرانی با اشاره به پیش بینی بازندگی از بعد از ظهر جمعه در استان‌های غربی، افزود: وضعیت جوی جاده‌های کشور بدون بارندگی و بصورت پایدار است، ولی برودت هوا در جاده‌های کوهستانی وجود دارد و با توجه به احتمال لغزندگی در این جاده‌ها، کماکان رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر در رانندگی توصیه می‌شود.

رییس مرکز کنترل اطلاعات و ترافیک پلیس راهور انتظامی اظهارداشت: در هفته جاری بیشترین علل تصادفات در جاده‌های کشور مربوط به انحراف به چپ، سبقت‌های غیرمجاز و عدم رعایت سرعت مجاز رانندگی بوده است. توصیه پلیس رعایت کامل مقررات رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید