لقب بلندترین و بزرگ ترین مرکز خرید جهان به دبی مال تعلق گرفت. فضای این مرکز خرید با مرکز خرید وست ادمونتون در کانادا برابری می کند.

دبی مال مرکز خریدی به وسعت وست ادمونتون در کانادا

به گزارش سلام نو به نقل از فلای تودی، مرکز خرید دبی مال بخشی از مجموعه برج خلیفه دبی است. بلندترین سازه ای که تا به حال در جهان ساخته شده است. دبی مال که در زمینی به مساحت ۱٬۱۲۴٬۰۰۰ مترمربع، از لحاظ مجموع مساحت بزرگترین مرکز خرید در جهان محسوب می شود، اما از لحاظ فضای قابل استفاده برابر با مرکز خرید وست ادمونتون در کانادا است. حتی اگر مایل به خرید از دبی مال نیستید، بازدید از این مرکز بزرگ خرده فروشی ضروری است.

مرکز خرید دبی مال در کنار برج خلیفه

مرکز خرید دبی مال علاوه بر داشتن مغازه های بیشمار برای خرید، دارای امکانات سرگرمی متعددی است که می توان از آن میان به زمین پاتیناژ، سینما، جاذبه های مورد علاقه کودکان و آکواریومی که محل زندگی هزاران موجود دریایی است، اشاره کرد.

آکواریم مرکز خرید دبی مال

اگر هنگام شب به دبی مال رفتید، حتما از فواره های خارج از این مرکز خرید دیدن کنید. این فواره ها توسط همان تیمی طراحی شده است که فواره های معروف لاس وگاس را طراحی کرده اند. فواره های دبی مال با ترکیبی از موسیقی غربی و شرقی به نمایش در می آیند.

فواره های مرکز خرید دبی مال

دبی مال بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و صدها آوت لت غذا و نوشیدنی دارد. برای دوستداران برندهای مشهور مد، بیش از ۷۰ آوت لت مطرح در این مرکز خرید وجود دارد. 

برای دنیای مد در سطح بالا، به خیابان فشن در دبی مال بروید که در آن می توانید آخرین مجموعه از طراحان مشهور جهان و برندهای معروفی مانند ورساچه، باربری و بسیاری برندهای مشهور دیگر را بیابید. همچنین می توانید بهترین جواهرات طلا را در Gold Souk و آخرین مدل های کفش را در Level Shoes پیدا کنید.

گلد سوک در مرکز خرید دبی مال

بهترین راه برای رفتن به مرکز خرید دبی مال این است که، با استفاده از مترو خود را به ایستگاه برج خلیفه/ دبی مال برسانید. همچنین دو مسیر اتوبوس با شماره های ۲۷ و ۲۹ هستند که به دبی مال سرویس می دهند. ساعت کاری دبی مال از ساعت ۱۰ صبح تا نیمه شب می باشد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید