هرگز داخل لوله مسدود شده چنته یا اسید های شیمیایی نریزید چون بافت لوله را از بین میبرد و این اتفاق باعث هزینه های کنده کاری می‌شود.

چگونه لوله هایی که درخانه میگیرد را باز کنی و راه های جلو گیری از گرفتگی لوله؟

ما امروز با شماییم با روش های لوله بازکنی در خانه که یکی از بزرگ ترین کابوس هر خانه است که به دلیل کلاهبردار بودن اکثر لوله بازکن ها و گرفتن پول های کلان از مردم به ان میپردازیم تا در خانه و بصورت رایگان لوله های مسدود شده خانه را بازکنیم .
اول به راه های جلوگیری از مسدود شدن لوله میپردازیم که برای هر لوله روش های متفاوتی وجود دارد از لوله ی اشپزخانه شروع میکنیم که در ان به دلیل چربی هایی که از سینک و از روی ظروف ایجاد میشوند. خوب در این حالت میشود هر چند وقت یکبار داخل لوله مثلا ماهی یکبار یا هفته ای یکبار داخل لوله مخلوط اب جوش و تاید بریزید تا چربی به وسیله ان شل شده و شسته شود چربی بصورت لایه لایه داخل لوله روی هم میخابد تا مسیر لوله تنگ تر و تنگ تر شود و در نهایت لوله میگیرد شما با این روش از گرفتگی لوله جلو گیری کردید .
روش دوم جلوگیری از گرفتگی لوله اوردن یک لوله کش حرفه ای برای کشیدن لوله های خانه است یک لوله کش کاردان میداند به لوله چغدر شیب بدهد و  در مسیر به لوله شکم ندهد که عمده گرفتگی ها به دلیل شکم دادن لوله یا کم بودن شیب لوله اتفاق می افتد  و یک لوله کش کاردان میداند که سایز لوله ها نسبت به جای ان چگونه  است مثلا سایز لوله توالت و اشپزخانه متفاوت است برای جلوگیری از گرفتگه حتما کار های بالا را انجام دهید
نکته :هرگز داخل لوله مسدود شده چنته یا اسید های شیمیایی نریزید چون بافت لوله را از بین میبرد و این اتفاق باعث هزینه های کنده کاری می‌شود.
خوب میریم سراق روش های طبیعی برای باز کردن لوله 
 

روش اول

یک دوم فنجان نمک را بهمراه یک دوم فنجان جوش شیرین داخل لوله بریزی 20 دقیقه صبر کنید و بعد داخل لوله اب گرب بریزید تا عملی شیمیایی اجام شود و لوله باز شود .


روش دوم

مکش یک پارچه را داخل نایلون گزاشته و لاخل لوله فرو کنید به حالتی که لوله را کامل بپوشاند و یکدفه بکشید تا لوله مکش خورده و باز شود .


روش سوم

فشار اب پارچه ای را داخل نایلون بزارید و یک شیلنگ اب را به همراه پارچه ئر لوله کیپ کنید و اب را باز کنید توجه داشته باشید که امکان بیرون زدن اب از مسیر های دیگه هست پس احتیاط کنید.
اگر همه ی این روش هارا انجام دادید و لوله باز نشد پس متمعن باشید گرفتگی بصورت اساسی بوده و شما نیاز به یک فنر زن خاهید داشت البته در ادامه لوله بازکن های منصف را به شما معرفی خاهیم کرد شما در هیچ صورت داخل لوله اسید نریزید چون اگر نیاز به فنر زنی باشد اسید باعث سوراخ شدن لوله می شود و هزینه ها چند برابر میشوند.

توضیحات کامل و جامع تر در رابطه لوله بازکنی در سایت زیر...

سایت لوله بازکنی ارزان.

خدمات لوله بازکنی.

تخلیه چاه فاضلاب.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید