مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، آخرین آمار مبتلایان به کرونا ۱۷ دی ماه را اعلام کرد.

آمار کرونا در ایران تا ۱۷ دی ۱۴۰۰؛ فوتی‌های کرونا به کمتر از ۲۰ نفر رسید
به گزارش سلام نو به نقل از میزان، بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیص یک هزار و ۱۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۴۵ نفر از آنها بستری شدند.

در شبانه روز گذشته ۱۵۵ هزار و ۱۸۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده است که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۲۲۴ نفر رسیده. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.

همچنین پس از ۲۲ ماه، مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی به کمتر از ۲۰ نفر رسید. آخرین بار ۱۶ اسفند سال ۹۸، تعداد مرگ و میر روزانه کمتر از ۲۰ و معادل ۱۷ نفر بوده است. در شبانه روز گذشته در ۲۲ استان کشور، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و در ۴ استان نیز فقط یک مورد فوت، گزارش شده است. 

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۸ هزار و ۹۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. دو هزار و ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۴۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 
کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید